Gå til innhold

ADD

Gjest Mann på 32

Anbefalte innlegg

Gjest Mann på 32
Skrevet

Hei, For en tid siden ble jeg utredet for ADD hos Nevropsykologisk Senter i Oslo. Der konkluderte de blandt annet med at min verbale hukommelse er svekket. Som med alt annet her i verden burde jo dette være mulig å trene opp. Det jeg stusser litt på er hva verbal hukommelse egentlig er? Språkøret mitt har alltid vært godt. Jeg er en racer i Wordfeud og vokabularet mitt er det ingenting i veien med. Jeg husker derimot at jeg scorte ekstremt dårlig på en test der jeg skulle gjenfortelle en tekst som ble lest for meg. Det har også alltid vært vanskelig for meg å gjenfortelle ting jeg har lest i feks. skolebøker/romaner. (men på en eller annen måte får jeg med meg essensen). Kan du fortelle meg litt om hva verbal hukommelse er? Kjenner du til noen øvelser for å styrke verbal hukommelse? Håper på svar! Mvh Mann på 32

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...