Gå til innhold

Jobber med en som skifter veldig i humøret

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEi,

Jobber med en som svinger veldig i humøret i løpet av en dag. Hun kan til tider være unødig brysk og svitcher mellom å være glad til å være nedfor og amper i løpet av en dag. Vi jobber ganske tett og ti team og det er svært slitsomt å jobbe sammen med henne. JEg sliter i tillegg litt med å si fra til veldig dominerende mennesker, noe jeg oppfatter henne som. Mitt spørsmål er derfor: hvordan forholde seg til henne? Er helt utslitt de dagene hun er på jobb.

Ps når hun er glad og i det blide hjørnet er hun veldig grei å være sammen med

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener hovedregelen bør være at man går til det mennesket det gjelder. Dersom dette av ulike grunner er vanskelig så tar du det med deres overordnede.

serenity777
Skrevet

Hun vil nok ta seg nær av det, dersom du tar det opp med henne. Jeg har utrolig nok vært mye borti slike eupf personer i mitt liv, og man kommer lengst med bare å jatte med de.

Skrevet

Hun vil nok ta seg nær av det, dersom du tar det opp med henne. Jeg har utrolig nok vært mye borti slike eupf personer i mitt liv, og man kommer lengst med bare å jatte med de.

Det er litt måten hun snakker på også som kan være unødig krass. Tror jeg må prøve og si fra til henne på en ok måte. Hvis ikke så får hun ikke noen mulighet til evt å nedjustere seg litt.

Det er i hvertfall utrolig slitsomt, men det er også vanskelig å si fra når det går på personligheten hennes.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er mulig å ta slikt opp med en leder, med tillitsvalgte, med verneombud og selvsagt med vedkommende selv.

Jeg bruker å si til medarbeidere at de er betalt også for å være høflige, korrekte, vennlige og imøtekommende på arbeid. Det er en klar forventning.

En skal overhode ikke akseptere slik adferd som det du beskriver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...