Gå til innhold

Va feiler meg

Anbefalte innlegg

Gjest Kensi
Skrevet

Hei. Jeg trenger sårt hjelp. Det hele begynner når jeg satt å spiste kveldsmat. Blei plutselig kvalm og hjertebank å mistet synet på begge øynene så å si... Jeg fikk helt panikk(selfølgelig)synet blei litt bedre etter et par minutt gikk å la meg å når jeg våknet opp va synet fortsatt dårlig. Det har no gått 4 måner å er ikke noe bedre.har vert på legevakt synsspesialist lege tatt prøver vert til mr med hode men bare posetivt prøver.. Er vel ikke alle prøver legen har tatt og. Redd for at dei har utelatt noe for noe er som de ikke skal. Symtomer jeg har er.. Synnsforstyrelser,hodepine,veldig smerter i ene siden av ryggen(aldri hatt lignene kjenner ut som noen spiser av meg) trøtt hele tiden (jeg var en jente som aldri sa nei og me full av energi før dette skjedde)har mistet følelsen i fingrane av og til,vondt i nakken,utmattet,jeg er veldig lei av og gå sånn kjenner ikke igjen meg selv:(hæ du noen ideer va de kan vere så jeg kan få behandling? Håper på raskt svar glemte å si at jeg er en jente på 25år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette ser ikke bra ut. Oppsøk fastlegen din straks!

Jeg tenker på et lite slag.

Håper du ikke blir mer redd...jeg er ingen lege.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Dette ser ikke bra ut. Oppsøk fastlegen din straks!

Jeg tenker på et lite slag.

Håper du ikke blir mer redd...jeg er ingen lege.

Ja, det var sikkert et beroligende svar.

Vedkommende har vært til MR.

Jeg synes du skal ta en ny tur til legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...