Gjest vet ikke hvor jeg hører hjemme Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 Problemer. merkelig følelse i kroppen, dårlig balanse, uklart syn, det varer bare noen minutt om gangen, men flere ganger daglig.Jeg kan ikke kjøre bil engang lenger Disse problemene kom mye mer frem da pappa fikk kreftdiagnose i Februar -og forverret betraktelig da han døde i slutten av Mai. Kan det være angst? en del av sorg og de tingene der? 0 Siter
XbellaX Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 Dette er symptomer du må gå videre med og få sjekket hos din primærlege. 0 Siter
serenity777 Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 Kan helt klart være angst. Hyperventilerer du når du har det er det panikkangst. 0 Siter
serenity777 Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 Kan helt klart være angst. Hyperventilerer du når du har det er det panikkangst. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Dette er symptomer du må gå videre med og få sjekket hos din primærlege. Kan være symptomer traume etter det som har skjedd. 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Kan være symptomer traume etter det som har skjedd. Det kan absolutt være symptomer på angst men jeg synes likevel man skal ta en kort sjekk hos sin primærlege og ikke slå seg til ro med at "alt" er angst. 0 Siter
Gjest vet ikke hvor jeg hører hjemme Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Det kan absolutt være symptomer på angst men jeg synes likevel man skal ta en kort sjekk hos sin primærlege og ikke slå seg til ro med at "alt" er angst. Jeg sier ikke at det er angst, jeg bare spør - har vært hos fastlegen, det var han som antydet at det jeg slet med kunne skyldes angst. (men har tatt masse blodprøver òg, for og evt utelukke at det er fysisk) Og grunnen til at jeg skrev her på forumet er at det er så mange kloke mennesker her som vet mer enn det jeg noen gang kommer til å vite :-) og ja..har en lei tendens til å komme med huggtenner når jeg føler meg..tja. :-/ 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Jeg sier ikke at det er angst, jeg bare spør - har vært hos fastlegen, det var han som antydet at det jeg slet med kunne skyldes angst. (men har tatt masse blodprøver òg, for og evt utelukke at det er fysisk) Og grunnen til at jeg skrev her på forumet er at det er så mange kloke mennesker her som vet mer enn det jeg noen gang kommer til å vite :-) og ja..har en lei tendens til å komme med huggtenner når jeg føler meg..tja. :-/ Svaret var til Olav, ikke til deg :-) Jeg synes ikke at man skal beskylde angst for å gjøre alt, er man i tvil skal man gå å sjekke seg, det koster så lite, man får fred i kroppen og vet deretter hva man skal jobbe med. 0 Siter
Gjest vet ikke hvor jeg hører hjemme Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Svaret var til Olav, ikke til deg :-) Jeg synes ikke at man skal beskylde angst for å gjøre alt, er man i tvil skal man gå å sjekke seg, det koster så lite, man får fred i kroppen og vet deretter hva man skal jobbe med. :-) Var ikke meninga å blande meg inn i hans svar egentlig jeg tenkte ikke på å skrive legebesøket og prøvene i hovedinnlegget.(siden jeg likevel ikke har fått noen svar på de enda) Hadde lyst på litt synsing og sånn..siden fastlegen nevnte angst liksom. 0 Siter
Gjest vet ikke hvor jeg hører hjemme Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Svaret var til Olav, ikke til deg :-) Jeg synes ikke at man skal beskylde angst for å gjøre alt, er man i tvil skal man gå å sjekke seg, det koster så lite, man får fred i kroppen og vet deretter hva man skal jobbe med. er visst litt i angrepsposisjon - eller forsvarsposisjon heter det kanskje 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 :-) Var ikke meninga å blande meg inn i hans svar egentlig jeg tenkte ikke på å skrive legebesøket og prøvene i hovedinnlegget.(siden jeg likevel ikke har fått noen svar på de enda) Hadde lyst på litt synsing og sånn..siden fastlegen nevnte angst liksom. Om du vil ha min synsing.. jeg tror absolutt det kan være angst og en sorgreaksjon men jeg ville ikke slått meg til ro med det. Ikke når det blir så ille at du ikke kan kjøre bil. Man skal være på den sikre siden, er det angst, ok.. da finnes der mange teknikker du kan ta i bruk, og hjelp, men du skal alltid vite med sikkerhet :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.