Gå til innhold

Hva slags angst(om noen i det hele tatt)

Anbefalte innlegg

Gjest vet ikke hvor jeg hører hjemme
Skrevet

Problemer. merkelig følelse i kroppen, dårlig balanse, uklart syn, det varer bare noen minutt om gangen, men flere ganger daglig.Jeg kan ikke kjøre bil engang lenger

Disse problemene kom mye mer frem da pappa fikk kreftdiagnose i Februar -og forverret betraktelig da han døde i slutten av Mai.

Kan det være angst? en del av sorg og de tingene der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er symptomer du må gå videre med og få sjekket hos din primærlege.

serenity777
Skrevet

Kan helt klart være angst. Hyperventilerer du når du har det er det panikkangst.

serenity777
Skrevet

Kan helt klart være angst. Hyperventilerer du når du har det er det panikkangst.

serenity777
Skrevet

serenity777
Skrevet

serenity777
Skrevet

Skrevet

Dette er symptomer du må gå videre med og få sjekket hos din primærlege.

Kan være symptomer traume etter det som har skjedd.

Skrevet

Kan være symptomer traume etter det som har skjedd.

Det kan absolutt være symptomer på angst men jeg synes likevel man skal ta en kort sjekk hos sin primærlege og ikke slå seg til ro med at "alt" er angst.

Skrevet

Det kan absolutt være symptomer på angst men jeg synes likevel man skal ta en kort sjekk hos sin primærlege og ikke slå seg til ro med at "alt" er angst.

Jeg sier ikke at det er angst, jeg bare spør - har vært hos fastlegen, det var han som antydet at det jeg slet med kunne skyldes angst. (men har tatt masse blodprøver òg, for og evt utelukke at det er fysisk)

Og grunnen til at jeg skrev her på forumet er at det er så mange kloke mennesker her som vet mer enn det jeg noen gang kommer til å vite :-)

og ja..har en lei tendens til å komme med huggtenner når jeg føler meg..tja. :-/

Skrevet

Jeg sier ikke at det er angst, jeg bare spør - har vært hos fastlegen, det var han som antydet at det jeg slet med kunne skyldes angst. (men har tatt masse blodprøver òg, for og evt utelukke at det er fysisk)

Og grunnen til at jeg skrev her på forumet er at det er så mange kloke mennesker her som vet mer enn det jeg noen gang kommer til å vite :-)

og ja..har en lei tendens til å komme med huggtenner når jeg føler meg..tja. :-/

Svaret var til Olav, ikke til deg :-) Jeg synes ikke at man skal beskylde angst for å gjøre alt, er man i tvil skal man gå å sjekke seg, det koster så lite, man får fred i kroppen og vet deretter hva man skal jobbe med.

Skrevet

Svaret var til Olav, ikke til deg :-) Jeg synes ikke at man skal beskylde angst for å gjøre alt, er man i tvil skal man gå å sjekke seg, det koster så lite, man får fred i kroppen og vet deretter hva man skal jobbe med.

:-)

Var ikke meninga å blande meg inn i hans svar egentlig

jeg tenkte ikke på å skrive legebesøket og prøvene i hovedinnlegget.(siden jeg likevel ikke har fått noen svar på de enda)

Hadde lyst på litt synsing og sånn..siden fastlegen nevnte angst liksom.

Skrevet

er visst litt i angrepsposisjon - eller forsvarsposisjon heter det kanskje

Skrevet

:-)

Var ikke meninga å blande meg inn i hans svar egentlig

jeg tenkte ikke på å skrive legebesøket og prøvene i hovedinnlegget.(siden jeg likevel ikke har fått noen svar på de enda)

Hadde lyst på litt synsing og sånn..siden fastlegen nevnte angst liksom.

Om du vil ha min synsing.. jeg tror absolutt det kan være angst og en sorgreaksjon men jeg ville ikke slått meg til ro med det. Ikke når det blir så ille at du ikke kan kjøre bil. Man skal være på den sikre siden, er det angst, ok.. da finnes der mange teknikker du kan ta i bruk, og hjelp, men du skal alltid vite med sikkerhet :-)

Skrevet

.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...