Gondor Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 Jeg gjorde et mislykket forsøk på å redusere fluanxol fra 4 til 0 mg på noen uker. Resultatet ble at jeg ble sittende å stirre inn i veggen og føle meg deprimert. Nå har jeg økt til 4 mg igjen og føler meg i 250. Kan jeg vente meg en nedtur etter dette? 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Reduserte du medisinene på egen hånd? Dette er aldri lurt. Om du har bipolar lidelse er det veldig viktig med stabil medisinering over tid. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Gikk en gang på Aurorix. Slutta brått fordi jeg synes det gav deg mer nerver. Fikk veldige reaksjoner. Lå i 3 uker med grusomme psykysiske smerter. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Slutte brått på medisiner som påvirker på hjernen, er ikke lurt. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Reduserte du medisinene på egen hånd? Dette er aldri lurt. Om du har bipolar lidelse er det veldig viktig med stabil medisinering over tid. Jeg tålte ikke de andre "lykkepillene", men skulle aldri slutte brått.. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Gikk en gang på Aurorix. Slutta brått fordi jeg synes det gav deg mer nerver. Fikk veldige reaksjoner. Lå i 3 uker med grusomme psykysiske smerter. Aurorix er ikke "lykkepille"....glemte å si det. 0 Siter
Gondor Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Skrevet 28. juli 2012 Men spørsmålet er, kjære godtfolk: kan jeg regne med en nedtur etter dette? (Altså, glem den mislykkede seponeringen.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.