Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Det virker på meg som du må slutte med dagdrømmeriet om å klare deg uten medisiner... :-( Orker ikke være fjern og tåkete, tror du det hjelper hvis jeg tar solian i kveld? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 ''Når en slutter med AP, er det ikke slik at man kan ha det bra i flere mnd før man blir syk? Eller er det noen som blir syk med en gang, eller gradvis får symptomer? '' Det kommer helt an på tilstanden da en sluttet med medisinen. ''Kan en da bli sykere enn det man var, eller går det tilbake til det samme?'' Ja, en kan helt klart bli sykere for hver gang. ''Og hvis man begynner igjen forsvinner det like fort?'' Nei, dessverre. Vanligvis ta det lenger tid, og en havner ut med en høyere dose medisin enn den en hadde før en sluttet. Forstår at jeg er dum som holder på med det her Tar solian igjen i kveld for jeg blir visst ikke kvitt den syke psyken min. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 ''Når en slutter med AP, er det ikke slik at man kan ha det bra i flere mnd før man blir syk? Eller er det noen som blir syk med en gang, eller gradvis får symptomer? '' Det kommer helt an på tilstanden da en sluttet med medisinen. ''Kan en da bli sykere enn det man var, eller går det tilbake til det samme?'' Ja, en kan helt klart bli sykere for hver gang. ''Og hvis man begynner igjen forsvinner det like fort?'' Nei, dessverre. Vanligvis ta det lenger tid, og en havner ut med en høyere dose medisin enn den en hadde før en sluttet. ''Nei, dessverre. Vanligvis ta det lenger tid, og en havner ut med en høyere dose medisin enn den en hadde før en sluttet.'' Har ikke vært lenge uten jeg. Kanskje det går bra. Kan ikke få tilbakefall så tidlig, mulig det var kun i natt jeg hadde det slik. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Jeg har opplevd begge deler. etter første psykose tok det over et år etter ferdig seponering at jeg fikk symptomer igjen. Etter siste gang jeg seponerte fikk jeg symptomer med en gang. Tror det er veldig viktig å seponere sakte ja. Jeg gjorde det nok for fort. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Jeg har opplevd begge deler. etter første psykose tok det over et år etter ferdig seponering at jeg fikk symptomer igjen. Etter siste gang jeg seponerte fikk jeg symptomer med en gang. Tror det er veldig viktig å seponere sakte ja. Jeg gjorde det nok for fort. Mulig jeg og gjorde det for fort. Litt er vel bedre enn ingenting. 0 Siter
Gondor Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 ''Når en slutter med AP, er det ikke slik at man kan ha det bra i flere mnd før man blir syk? Eller er det noen som blir syk med en gang, eller gradvis får symptomer? '' Det kommer helt an på tilstanden da en sluttet med medisinen. ''Kan en da bli sykere enn det man var, eller går det tilbake til det samme?'' Ja, en kan helt klart bli sykere for hver gang. ''Og hvis man begynner igjen forsvinner det like fort?'' Nei, dessverre. Vanligvis ta det lenger tid, og en havner ut med en høyere dose medisin enn den en hadde før en sluttet. Svarte f... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.