Bella Dotte Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 Jeg takker og bukker - Gratulerer med dagen! Du vil ikke si at du har bursdag den 28. du også?? Jeg har det! 0 Siter
frosken Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 Å, cathlin! Den der var så hjertevarm og inderlig at jeg blir helt rørt her. Du er litt glad i ham likevel:) ''Å, cathlin! Den der var så hjertevarm og inderlig at jeg blir helt rørt her. Du er litt glad i ham likevel:)'' Hun har bare problemer med å tørre å innrømme det ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 ''Å, cathlin! Den der var så hjertevarm og inderlig at jeg blir helt rørt her. Du er litt glad i ham likevel:)'' Hun har bare problemer med å tørre å innrømme det ;-) Man må ta vare på de eldre. 0 Siter
cathlin Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 Du er så herlig :-) Ja, jeg er helt fantastisk! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 Man må ta vare på de eldre. Du er en sann filantrop :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.