Gå til innhold

Motivasjon / pågangsmot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen måte å få motivasjon og pågangsmot på?

Føler at jeg har mistet dette, gradvis, etter at jeg ble syk. Om det kommer av medisinene eller hva, vet jeg ikke, men sånn er det i alle fall.

Kan det trenes opp? Eller må jeg regne med å bare måtte sløve vekk resten av livet?

Videoannonse
Annonse
Gjest DOLine
Skrevet

''Kan det trenes opp?''

Ja, det tror jeg. Man må rett og slett tvinge seg til å gjøre ting. Ellers blir man bare "latere" og "latere".

Skrevet

''Kan det trenes opp?''

Ja, det tror jeg. Man må rett og slett tvinge seg til å gjøre ting. Ellers blir man bare "latere" og "latere".

Dårlig vane, altså...

Men det går litt i rykk og napp med meg, da. Noen ganger er det rett og slett ganske enkelt for meg å bare hoppe på det å gjøre masse. Men når jeg får en "nedtur" igjen sier alt bare stopp...

Men jaja. Får tvinge meg litt da. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...