WaTfM? Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 Er det noen måte å få motivasjon og pågangsmot på? Føler at jeg har mistet dette, gradvis, etter at jeg ble syk. Om det kommer av medisinene eller hva, vet jeg ikke, men sånn er det i alle fall. Kan det trenes opp? Eller må jeg regne med å bare måtte sløve vekk resten av livet? 0 Siter
Gjest DOLine Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 ''Kan det trenes opp?'' Ja, det tror jeg. Man må rett og slett tvinge seg til å gjøre ting. Ellers blir man bare "latere" og "latere". 0 Siter
WaTfM? Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Skrevet 29. juli 2012 ''Kan det trenes opp?'' Ja, det tror jeg. Man må rett og slett tvinge seg til å gjøre ting. Ellers blir man bare "latere" og "latere". Dårlig vane, altså... Men det går litt i rykk og napp med meg, da. Noen ganger er det rett og slett ganske enkelt for meg å bare hoppe på det å gjøre masse. Men når jeg får en "nedtur" igjen sier alt bare stopp... Men jaja. Får tvinge meg litt da. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.