Gå til innhold

stive og vonde ledd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! samboeren min har alltid vært så stiv i leddene sine. han klarer ikke å bøye seg helt ned, og sitter han på gulvet har han litt problemer med og komme seg opp. han er spesielt stiv når han står opp. og kle på sokkene er også litt problematisk.. han sier selv at han er ømme i leddene. hva skal vi gjøre? har et til spørsmål angående vår elsdste sønn på 4år. han våkner hver kveld når han har sovet par timer og har et raserianfall som kan vare alt i fra 1-2,5timer som er veldig slitsomt, han har anfallene minst 1-2 ganger i uken og noen gang oftere. vi har prøvd å roe han men da føler vi at alt blir verre og hvis vi bare sitter der ilag med han, sparker han bare å skriker. har lest om natteskrekk og lurer på om det kan være det. men har prøvd det som står hva vi ikke skal og hva vi skal gjøre men føler ikke at det hjelper det heller og anfallene skal vare mellom 5-15min å hannes varer ekstremt lenge. vi er kjempe sliten av det å er helt fortvila og vet ikke hva vi skal gjøre, når han først roer seg ned så sover han kanskje 1,5 time og våkner igjen og av og til sover han bare 20min og kommer som regel inn til oss. han klager at han vondt i beina ganske ofte og det er i kne partie, spesielt når han har vært veldig aktiv en dag så har han mye vondere enn andre dager. har massert han med algesal og når det er skikkelig ille gir vi han paracet. hva skal vi gjøre? trenger veiledning og råd.. MVH LBV

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...