Gå til innhold

Menstruasjon

Anbefalte innlegg

Gjest jeente2020
Skrevet

Hei. Jeg har hatt veldig uregelmessig menstruasjon. Jeg går på p-piller, og det har jeg gjort i omlag 5 år. Pillene har aldri hatt noen særlig innvirkning på syklusen min, bortsett fra i det siste. Jeg har nå hatt mensen i 1 måned i strekk. Varierende mengde blod. Først hadde jeg mensen som vanlig, deretter ble det mindre. Likevel gikk det aldri helt bort. Noen ganger var det svært lite, andre ganger mye igjen. Slik har det vært i som sagt 1 måned. I dag fikk jeg helt ny fersk mensen igjen. Vet ikke om det er verdt å nevne at jeg har hatt litt forandringer i livet den siste tiden. Har f.eks bodd et halvt år i USA, begynt i ny jobb her i Norge, problemer med kjæresten, vært på ferie osv. Skjønner ikke hva som skjer med meg. Det plager meg veldig. Håper du kan hjelpe meg? Mvh jente 20

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...