Gjest poncho Skrevet 30. juli 2012 Skrevet 30. juli 2012 Forrige gang jeg sto på 8 mg trilafon over tid, fikk jeg noen grimaser rundt munnen. Fikk høre at jeg satte trutmunn rett som det var. Hva var dette? Har det et navn? Er det noe som gjør noe? Eller bør jeg redusere med en gang igjen om dette skulle oppstå på nytt? Kan jeg bli sånn hvis jeg i tilfelle ikke bryr meg om det? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 30. juli 2012 Skrevet 30. juli 2012 Lagde og trutmunn når jeg gikk på trilafon, min samboer sa det hele tiden "nå gjør du det igjen". Tror det er en bivirkning. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Lagde og trutmunn når jeg gikk på trilafon, min samboer sa det hele tiden "nå gjør du det igjen". Tror det er en bivirkning. Ja,det er nok en bivirkning. Håper jeg får høre det denne gangen også om det skjer igjen. Nå skal man jo heller ikke se alle problemene som kan oppstå på forhånd, nok å ta dem når de evt kommer. Takk for svar :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.