Gjest germinate Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Finnes det AP som ikke gir tretthet (og som kan kombineres med Wellbutrin og Lamictal)? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 ønsker svar fra andre med erfaringer og ikke nhd 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 ønsker svar fra andre med erfaringer og ikke nhd bare overse spørsmålet mitt. det er ikke lenger relevant 0 Siter
WaTfM? Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 bare overse spørsmålet mitt. det er ikke lenger relevant Er vi litt ustabile i dag? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Er vi litt ustabile i dag? sikkert. det er bare ikke lenger relevant. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Solian Så denne gir ikke tretthet overhodet? Interessant. Jeg prøvde den en gang og ble livredd av den. Legen tok den av meg med en gang. Han mente jeg var ute av "stasjon". Det plager meg litt at jeg må bruke et gammelt preparat som trilafon. Får endel ubehagelige bivirkninger når jeg må opp i dose. Jeg vet også at jeg aldri ? Kan slutte med AP, jeg er altfor paranoid uten, ser groteske bilder osv. Det er ikke noe liv. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Jeg synes du skal overlate spørsmål om medisinering til fastlegen eller behandleren din. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Jeg synes du skal overlate spørsmål om medisinering til fastlegen eller behandleren din. alle andre som spør skal ikke det? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Jeg synes du skal overlate spørsmål om medisinering til fastlegen eller behandleren din. alle andre som spør skal ikke det? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 alle andre som spør skal ikke det? På generell basis - jo. Mange her inne har fått svært gode svar fra NHD på det medisinske plan. Du presiserte sjøl i denne tråden at du _ikke_ ønska svar fra ham. Det er en grunn til at faglærte bør ta seg av spørsmål av ren medisinsk art framfor at gud, hvermansen og faens oldemor skal mene noe om hvilke medisiner du bør ta og ikke. Man blir ikke automatisk misjonær selv om man tilbringer mye tid i misjonærstilling. Svaret mitt til deg er på bakgrunn av at du over lang tid nå har gravd etter diagnoser og flere ganger stilt medisinske spørsmål til andre dolere. 0 Siter
frosken Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Så denne gir ikke tretthet overhodet? Interessant. Jeg prøvde den en gang og ble livredd av den. Legen tok den av meg med en gang. Han mente jeg var ute av "stasjon". Det plager meg litt at jeg må bruke et gammelt preparat som trilafon. Får endel ubehagelige bivirkninger når jeg må opp i dose. Jeg vet også at jeg aldri ? Kan slutte med AP, jeg er altfor paranoid uten, ser groteske bilder osv. Det er ikke noe liv. '' Det plager meg litt at jeg må bruke et gammelt preparat som trilafon'' Hørte for et par år siden referert en forskningsbaserte artikler om trilafon, hvor man konkluderte med at trilafon hadde svært mange gode virkninger. Men nå skal det vel avregistreres, skal det ikke? 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 '' Det plager meg litt at jeg må bruke et gammelt preparat som trilafon'' Hørte for et par år siden referert en forskningsbaserte artikler om trilafon, hvor man konkluderte med at trilafon hadde svært mange gode virkninger. Men nå skal det vel avregistreres, skal det ikke? Jeg leste her inne at det skal avregistreres ja. Vet ikke når, men jeg håper den varer en stund til. Tror man evt kan få den på registreringsfritak etterpå,men dette har jeg ikke fått bekreftet av noen. 0 Siter
frosken Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Jeg leste her inne at det skal avregistreres ja. Vet ikke når, men jeg håper den varer en stund til. Tror man evt kan få den på registreringsfritak etterpå,men dette har jeg ikke fått bekreftet av noen. Det står noe om dette på legemiddelverket sine nettsider. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Det står noe om dette på legemiddelverket sine nettsider. Takk, da skal jeg se der ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.