Gå til innhold

AP som ikke gir tretthet - finnes det?

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

Finnes det AP som ikke gir tretthet (og som kan kombineres med Wellbutrin og Lamictal)?

Videoannonse
Annonse
Gjest germinate
Skrevet

ønsker svar fra andre med erfaringer og ikke nhd

Gjest germinate
Skrevet

ønsker svar fra andre med erfaringer og ikke nhd

bare overse spørsmålet mitt. det er ikke lenger relevant

Skrevet

bare overse spørsmålet mitt. det er ikke lenger relevant

Er vi litt ustabile i dag?

Gjest germinate
Skrevet

Er vi litt ustabile i dag?

sikkert. det er bare ikke lenger relevant.

Gjest poncho
Skrevet

Solian

Så denne gir ikke tretthet overhodet? Interessant. Jeg prøvde den en gang og ble livredd av den. Legen tok den av meg med en gang. Han mente jeg var ute av "stasjon". Det plager meg litt at jeg må bruke et gammelt preparat som trilafon. Får endel ubehagelige bivirkninger når jeg må opp i dose. Jeg vet også at jeg aldri ? Kan slutte med AP, jeg er altfor paranoid uten, ser groteske bilder osv. Det er ikke noe liv.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg synes du skal overlate spørsmål om medisinering til fastlegen eller behandleren din.

Gjest germinate
Skrevet

Jeg synes du skal overlate spørsmål om medisinering til fastlegen eller behandleren din.

alle andre som spør skal ikke det?

Gjest germinate
Skrevet

Gjest germinate
Skrevet

mariaflyfly
Skrevet

På generell basis - jo. Mange her inne har fått svært gode svar fra NHD på det medisinske plan. Du presiserte sjøl i denne tråden at du _ikke_ ønska svar fra ham. Det er en grunn til at faglærte bør ta seg av spørsmål av ren medisinsk art framfor at gud, hvermansen og faens oldemor skal mene noe om hvilke medisiner du bør ta og ikke. Man blir ikke automatisk misjonær selv om man tilbringer mye tid i misjonærstilling.

Svaret mitt til deg er på bakgrunn av at du over lang tid nå har gravd etter diagnoser og flere ganger stilt medisinske spørsmål til andre dolere.

Skrevet

Så denne gir ikke tretthet overhodet? Interessant. Jeg prøvde den en gang og ble livredd av den. Legen tok den av meg med en gang. Han mente jeg var ute av "stasjon". Det plager meg litt at jeg må bruke et gammelt preparat som trilafon. Får endel ubehagelige bivirkninger når jeg må opp i dose. Jeg vet også at jeg aldri ? Kan slutte med AP, jeg er altfor paranoid uten, ser groteske bilder osv. Det er ikke noe liv.

'' Det plager meg litt at jeg må bruke et gammelt preparat som trilafon''

Hørte for et par år siden referert en forskningsbaserte artikler om trilafon, hvor man konkluderte med at trilafon hadde svært mange gode virkninger. Men nå skal det vel avregistreres, skal det ikke?

Gjest poncho
Skrevet

'' Det plager meg litt at jeg må bruke et gammelt preparat som trilafon''

Hørte for et par år siden referert en forskningsbaserte artikler om trilafon, hvor man konkluderte med at trilafon hadde svært mange gode virkninger. Men nå skal det vel avregistreres, skal det ikke?

Jeg leste her inne at det skal avregistreres ja. Vet ikke når, men jeg håper den varer en stund til. Tror man evt kan få den på registreringsfritak etterpå,men dette har jeg ikke fått bekreftet av noen.

Skrevet

Jeg leste her inne at det skal avregistreres ja. Vet ikke når, men jeg håper den varer en stund til. Tror man evt kan få den på registreringsfritak etterpå,men dette har jeg ikke fått bekreftet av noen.

Det står noe om dette på legemiddelverket sine nettsider.

Gjest poncho
Skrevet

Det står noe om dette på legemiddelverket sine nettsider.

Takk, da skal jeg se der ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...