Gjest hvor få hjelp. Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Person i 40 årene med omfattende problemer grunnet kognitiv svekkelse. Fungerer ikke i jobb lengere. Årsak til svekkelse er epilepsi. Finnes det oppfølgingstilbud til denne gruppen, mestringskurs e.l.? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Både nevrologen på stedet og pasientforeningen bør vite om det finnes slik tilbud lokalt. 0 Siter
Gjest hvor få hjelp. Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Både nevrologen på stedet og pasientforeningen bør vite om det finnes slik tilbud lokalt. Takk for svar! Da skal vi ta opp dette med nevrologen på neste besøk. 0 Siter
Gjest virr varr Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Takk for svar! Da skal vi ta opp dette med nevrologen på neste besøk. Et lite spørsmål: har du ofte anfall, som skylder denne kognitive svikten? jeg har også epilepsi og føler det som jeg fungerer dårligere i de siste årene. Men jeg har god anfallskontroll da, og medisinene fungerer greit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.