Gjest germinate Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 du ville ikke svare meg på spørsmålet mitt nei ser jeg.. selvsagt er det bare vi/jeg som er pasient som har all skyld og feil alene. behandlere tar aldri feil. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Hvordan kan han vite om du er en plaglus? Du har jo ikke sagt noenting om hva som har skjedd og hvorfor du har blitt beskyldt for dette. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Nå synes jeg du skal grave deg opp istedet for ned i selvmedlidenhet :-) 0 Siter
frosken Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 ''du ville ikke svare meg på spørsmålet mitt nei ser jeg.. selvsagt er det bare vi/jeg som er pasient som har all skyld og feil alene. behandlere tar aldri feil.'' Nå synes jeg du er frekk. Du oppfører deg vel egentlig som en ekte drittunge. På tide å finne frem en voksen side i deg selv og slutte med denne utageringen. 0 Siter
WaTfM? Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 ''du ville ikke svare meg på spørsmålet mitt nei ser jeg.. selvsagt er det bare vi/jeg som er pasient som har all skyld og feil alene. behandlere tar aldri feil.'' Nå synes jeg du er frekk. Du oppfører deg vel egentlig som en ekte drittunge. På tide å finne frem en voksen side i deg selv og slutte med denne utageringen. frosken i farta! :-) Hehe... 0 Siter
frosken Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 frosken i farta! :-) Hehe... Men egentlig er jeg grei, ikke sant? ;-) 0 Siter
WaTfM? Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Men egentlig er jeg grei, ikke sant? ;-) Nja... hehe... du er vel mer fornuftig enn snill, men absolutt grei! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.