Gå til innhold

grunnlag for beroligende?

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

hvis jeg går til legen min og forteller at jeg har det vondt, altså store psykiske smerter, vil det være grunnlag nok før å få Sobril eller annet beroligende så jeg ikke blir utslitt?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• XbellaX

10

• EnolaGay

7

• frosken

5

• laguna1

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest germinate
Skrevet

Det håper jeg virkelig ikke.

Hvorfor ikke? hva med stor urolighet?

Gjest germinate
Skrevet

Det håper jeg virkelig ikke.

og hva om alternativet er sykemelding?

Skrevet

Hvorfor ikke? hva med stor urolighet?

Nei, for ditt eget beste bør du ikke det.

Skrevet

og hva om alternativet er sykemelding?

Alternativet er å forsøke håndtere det som har hendt på en voksen måte og ikke la det ta over absolutt alt.

Gjest germinate
Skrevet

Alternativet er å forsøke håndtere det som har hendt på en voksen måte og ikke la det ta over absolutt alt.

men hvordan gjør jeg det når et av mine største problemer er slå meg til ro med ting?

Gjest germinate
Skrevet

men hvordan gjør jeg det når et av mine største problemer er slå meg til ro med ting?

Skrevet

Da forsøker du en annen måte å gripe ann problemet på enn den du har forsøkt de siste årene.

Gjest germinate
Skrevet

Da forsøker du en annen måte å gripe ann problemet på enn den du har forsøkt de siste årene.

ok. hvordan jeg gjør det vet jeg ikke. har ikke fått noen hjelp for dette. da er det beroligende eller sykemelding som står igjen inni jeg får hjelp for det...

Skrevet

ok. hvordan jeg gjør det vet jeg ikke. har ikke fått noen hjelp for dette. da er det beroligende eller sykemelding som står igjen inni jeg får hjelp for det...

Beroligende eller sykemelding er alternativer jeg håper du holder deg borte fra om du ønsker å bli bedre. Du kan jo se litt på tidligere råd fra brukere, kanskje du finner noe du kan dra nytte av der? Husk at du skal fremover, ikke grave deg ned eller 5 skritt tilbake :-)

Skrevet

''hvis jeg går til legen min og forteller at jeg har det vondt, altså store psykiske smerter, vil det være grunnlag nok før å få Sobril eller annet beroligende så jeg ikke blir utslitt?''

Jeg håper du har en fastlege som er klok nok til å si nei til begge deler. Du må finne veien ut av dette trassanfallet selv. Jeg skjønner at du har det vondt, men det er ikke farlig og du er i stand til å bære dine egne følelser.

Gjest germinate
Skrevet

Beroligende eller sykemelding er alternativer jeg håper du holder deg borte fra om du ønsker å bli bedre. Du kan jo se litt på tidligere råd fra brukere, kanskje du finner noe du kan dra nytte av der? Husk at du skal fremover, ikke grave deg ned eller 5 skritt tilbake :-)

jeg skjønner ikke hva det skulle være..

jeg er fryktelig urolig og jeg har jobbet hardt for å få råd til én uke i syden for å slappe ordentlig av én uke. men det blir jo ingen avslapning når jeg er så urolig. jeg er veldig sliten fra før av også, og da tenkte jeg at beroligende kanskje kunne være løsningen inntil jeg får den hjelpen jeg trenger (og som er lenge til)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Dakkars liten.

Gjest germinate
Skrevet

Dakkars liten.

her stiller jeg et konstruktivt spørmål og så gjør du narr av meg :(

Gjest germinate
Skrevet

Dakkars liten.

her stiller jeg et konstruktivt spørmål og så gjør du narr av meg :(

Skrevet

jeg skjønner ikke hva det skulle være..

jeg er fryktelig urolig og jeg har jobbet hardt for å få råd til én uke i syden for å slappe ordentlig av én uke. men det blir jo ingen avslapning når jeg er så urolig. jeg er veldig sliten fra før av også, og da tenkte jeg at beroligende kanskje kunne være løsningen inntil jeg får den hjelpen jeg trenger (og som er lenge til)

Nei, beroligende er ikke løsningen nå og det tror jeg faktisk du innerst inne også skjønner.

Gjest germinate
Skrevet

Nei, beroligende er ikke løsningen nå og det tror jeg faktisk du innerst inne også skjønner.

ok. takk for svar :)

Skrevet

Dakkars liten.

Fordi om det for deg kan virke som en overdramatisering, så synes jeg du skal holde deg for god til å gjøre narr av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...