Gjest germinate Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 hvis jeg går til legen min og forteller at jeg har det vondt, altså store psykiske smerter, vil det være grunnlag nok før å få Sobril eller annet beroligende så jeg ikke blir utslitt? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Det håper jeg virkelig ikke. Hvorfor ikke? hva med stor urolighet? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Det håper jeg virkelig ikke. og hva om alternativet er sykemelding? 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Hvorfor ikke? hva med stor urolighet? Nei, for ditt eget beste bør du ikke det. 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 og hva om alternativet er sykemelding? Alternativet er å forsøke håndtere det som har hendt på en voksen måte og ikke la det ta over absolutt alt. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Alternativet er å forsøke håndtere det som har hendt på en voksen måte og ikke la det ta over absolutt alt. men hvordan gjør jeg det når et av mine største problemer er slå meg til ro med ting? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Alternativet er å forsøke håndtere det som har hendt på en voksen måte og ikke la det ta over absolutt alt. men hvordan gjør jeg det når et av mine største problemer er slå meg til ro med ting? 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 men hvordan gjør jeg det når et av mine største problemer er slå meg til ro med ting? Da forsøker du en annen måte å gripe ann problemet på enn den du har forsøkt de siste årene. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Da forsøker du en annen måte å gripe ann problemet på enn den du har forsøkt de siste årene. ok. hvordan jeg gjør det vet jeg ikke. har ikke fått noen hjelp for dette. da er det beroligende eller sykemelding som står igjen inni jeg får hjelp for det... 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 ok. hvordan jeg gjør det vet jeg ikke. har ikke fått noen hjelp for dette. da er det beroligende eller sykemelding som står igjen inni jeg får hjelp for det... Beroligende eller sykemelding er alternativer jeg håper du holder deg borte fra om du ønsker å bli bedre. Du kan jo se litt på tidligere råd fra brukere, kanskje du finner noe du kan dra nytte av der? Husk at du skal fremover, ikke grave deg ned eller 5 skritt tilbake :-) 0 Siter
frosken Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 ''hvis jeg går til legen min og forteller at jeg har det vondt, altså store psykiske smerter, vil det være grunnlag nok før å få Sobril eller annet beroligende så jeg ikke blir utslitt?'' Jeg håper du har en fastlege som er klok nok til å si nei til begge deler. Du må finne veien ut av dette trassanfallet selv. Jeg skjønner at du har det vondt, men det er ikke farlig og du er i stand til å bære dine egne følelser. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Beroligende eller sykemelding er alternativer jeg håper du holder deg borte fra om du ønsker å bli bedre. Du kan jo se litt på tidligere råd fra brukere, kanskje du finner noe du kan dra nytte av der? Husk at du skal fremover, ikke grave deg ned eller 5 skritt tilbake :-) jeg skjønner ikke hva det skulle være.. jeg er fryktelig urolig og jeg har jobbet hardt for å få råd til én uke i syden for å slappe ordentlig av én uke. men det blir jo ingen avslapning når jeg er så urolig. jeg er veldig sliten fra før av også, og da tenkte jeg at beroligende kanskje kunne være løsningen inntil jeg får den hjelpen jeg trenger (og som er lenge til) 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 ok. hvordan jeg gjør det vet jeg ikke. har ikke fått noen hjelp for dette. da er det beroligende eller sykemelding som står igjen inni jeg får hjelp for det... Dakkars liten. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Dakkars liten. her stiller jeg et konstruktivt spørmål og så gjør du narr av meg 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Dakkars liten. her stiller jeg et konstruktivt spørmål og så gjør du narr av meg 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 jeg skjønner ikke hva det skulle være.. jeg er fryktelig urolig og jeg har jobbet hardt for å få råd til én uke i syden for å slappe ordentlig av én uke. men det blir jo ingen avslapning når jeg er så urolig. jeg er veldig sliten fra før av også, og da tenkte jeg at beroligende kanskje kunne være løsningen inntil jeg får den hjelpen jeg trenger (og som er lenge til) Nei, beroligende er ikke løsningen nå og det tror jeg faktisk du innerst inne også skjønner. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Nei, beroligende er ikke løsningen nå og det tror jeg faktisk du innerst inne også skjønner. ok. takk for svar 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Dakkars liten. Fordi om det for deg kan virke som en overdramatisering, så synes jeg du skal holde deg for god til å gjøre narr av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.