Gå til innhold

Burde jeg ikke fått fast oppfølging av psykiater

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Jeg var hos fastlegen i dag og spurte om jeg kunne få en endring på medisinene. Han skrev brev til psykiateren og jeg må vente på svar fra han. Det er ikke første gang. Er litt tungvint og tar ekstra lang tid når det må innom psykiateren først, så jeg tenker det ville vært mye bedre hvis jeg hadde fast oppfølging fra psykiateren. Trenger ikke å være så ofte, men med mulighet til å ta kontakt tidligere hvis det er behov for det. Nå må jeg stille meg i lang ventekø for å snakke med han.

Videoannonse
Annonse
Gjest poncho
Skrevet

Kan ikke fastlegen din bruke telefonen? Det gjør min. Jeg skiftet fastlege og det tror jeg er det beste jeg har gjort hittil.

Gjest Tante Navn
Skrevet

Det er rart at du ikke bare kan ta kontakt med psykiater igjen, når du har vært der før.

Slik er det på hudlegen. Jeg har hatt hudkreft, og skal bare ringe direkte til kontoret for en time, hvis jeg finner mistenkelige hudforandringer igjen, jeg trenger ikke å få ny henvisning fra fastlegen.

Gjest bølger
Skrevet

Kan ikke fastlegen din bruke telefonen? Det gjør min. Jeg skiftet fastlege og det tror jeg er det beste jeg har gjort hittil.

Psykiateren er ikke alltid like lett tilgjengelig, så da er det vel lettere å skrive brev.

Gjest bølger
Skrevet

Det er rart at du ikke bare kan ta kontakt med psykiater igjen, når du har vært der før.

Slik er det på hudlegen. Jeg har hatt hudkreft, og skal bare ringe direkte til kontoret for en time, hvis jeg finner mistenkelige hudforandringer igjen, jeg trenger ikke å få ny henvisning fra fastlegen.

Det hørtes bra ut.

Skrevet

Psykiateren er ikke alltid like lett tilgjengelig, så da er det vel lettere å skrive brev.

Jeg har fått e-post adressen til min psykiater slik at jeg kan henvende meg direkte til h*m. Hvis jeg blir dårligere har jeg avtale om å bare ta kontakt via e-post, så får jeg raskt time. Dette har fungert veldig godt i mange år.

Gjest bølger
Skrevet

Jeg har fått e-post adressen til min psykiater slik at jeg kan henvende meg direkte til h*m. Hvis jeg blir dårligere har jeg avtale om å bare ta kontakt via e-post, så får jeg raskt time. Dette har fungert veldig godt i mange år.

Slik har jeg det med psykologen. Kan ringe hvis jeg blir dårligere å få første ledige time. Det er veldig betryggende for meg. Bare dumt han ikke kan styre med medisinene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...