Gå til innhold

Dette er ekkelt

Anbefalte innlegg

Gjest Poncho
Skrevet

En person som stadig vekk kommer med trusler og andre ting har nå begynt å oppsøke mine gamle foreldre. årsaken tror jeg er at jeg ikke lenger svarer på meldingene hans, eller tar telefonen. Nå skal han liksom nå meg igjennom dem. Jeg blir kvalm. Han har gjort veldig mange sexuelle tilnærmelser til meg. Tatt på meg både her og der.

Nå fikk jeg også høre at han har holdt min mor hardt inntil seg og ikke ville slippe. Sånn gjør han også med leg og døtrene mine. Jeg føler meg innvadert, jeg blir aldri fri fra dette mennesket. Les; psykopat. Min mor er ikke istand til å sette grenser, hun er dårlig både fysisk og psykisk.

Vi har nå kjørt bort i en uke, men problemet løser jo seg ikke av seg selv. Politiet har vært inne i bildet før, tatt børser og revlver ifra han etter trusler. Føler meg kvalm og syk av dette. Jeg vil være tøff, men jeg faller igjennom. Help.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff... for et helvete dette må være.

Det er merkelig om det ikke finnes bedre beskyttelse mot slike mennesker... syns jeg leser om slikt støtt og stadig jeg.

Gjest poncho
Skrevet

Ta kontakt med politiet igjen!

Skulle gjerne ha gjort det, men jeg har liksom ikke så mye nytt å ta han for nå. Han har jo lov til å besøke mine foreldre, noe han aldri har gjort før, og gi min mor en klem. Selv om det var en ekkel og langvarig klem.

Han kommer med godt innpakkede trusler på meldinger og telefon nå. Min mann skal skytes da, det har han sagt mange ganger. Han har gjort krav på meg fordi han ikke bryr seg om at min mann og jeg er gift. Han gjøt det han kan for å ødelegge.

Jaja, han får meg ihvertfall frynsete i nervene.

Gjest poncho
Skrevet

Huff... for et helvete dette må være.

Det er merkelig om det ikke finnes bedre beskyttelse mot slike mennesker... syns jeg leser om slikt støtt og stadig jeg.

Det skulle ha vært skuddpremie på enkelte mennesker. Han her bryr seg katten i politi og det som er, mannen er sinnsyk. Når han i tillegg begynner å besøke mine foreldre og ringe mine barn og si ekle ting, føler jeg at jeg mister kontroll...igjen.

Skrevet

Det skulle ha vært skuddpremie på enkelte mennesker. Han her bryr seg katten i politi og det som er, mannen er sinnsyk. Når han i tillegg begynner å besøke mine foreldre og ringe mine barn og si ekle ting, føler jeg at jeg mister kontroll...igjen.

Føler med deg! :-(

Det er vel bare å begynne med å samle på materiale som kan brukes mot ham. Spare på alle trusler etc, slik at Politiet kan skjønne at denne "sjarmerende" mannen bør straffes...

Gjest poncho
Skrevet

Føler med deg! :-(

Det er vel bare å begynne med å samle på materiale som kan brukes mot ham. Spare på alle trusler etc, slik at Politiet kan skjønne at denne "sjarmerende" mannen bør straffes...

Vi har levd med dette i nesten 15 år nå. Vi har nesten blitt vant til at livet vårt er sånn. Det som velter lasset for meg er når han begynner med mine barn og mine foreldre. For min egen del så overlever jeg. Jeg vil bare ikke at barna mine skal bli psykisk syk slik som jeg har blitt. (Jeg skal ikke skylde bare på han for dette, men han er en faktor som holder min sykdom vedlike). Mine barn har flyttet ut, men jeg får stadig vekk høre at de er redde for hva som kan skje med mor og far.

Skrevet

Skulle gjerne ha gjort det, men jeg har liksom ikke så mye nytt å ta han for nå. Han har jo lov til å besøke mine foreldre, noe han aldri har gjort før, og gi min mor en klem. Selv om det var en ekkel og langvarig klem.

Han kommer med godt innpakkede trusler på meldinger og telefon nå. Min mann skal skytes da, det har han sagt mange ganger. Han har gjort krav på meg fordi han ikke bryr seg om at min mann og jeg er gift. Han gjøt det han kan for å ødelegge.

Jaja, han får meg ihvertfall frynsete i nervene.

Spar på _alt_ av tekstmeldinger, epost osv.

Jeg ville definitivt kontaktet politiet igjen og fått hjelp til å vurdere situasjonen.

Gjest poncho
Skrevet

Spar på _alt_ av tekstmeldinger, epost osv.

Jeg ville definitivt kontaktet politiet igjen og fått hjelp til å vurdere situasjonen.

Takk for råd. Sparer på det jeg kan. Jeg har egentlig lyst til flykte og aldri mere se meg tilbake. Det løser jo ingenproblemer kanskje da,men akkurat nå har jeg fått nok og begeret er overfyllt. Jeg har flere i familien med problemer. Ønsker meg to hele uker uten at det skjer noe. Unnskyld min frustrasjon.

Skrevet

Desverre reagerer ikke samfunnet adekvat på en slik person. De får fortsette i det uendelige, vet om mange som plages, av mennesker som får ture frem. Det er vel ikke noe godt råd å be deg samle noen sterke karer og la de besøke han og .. ... ...., men det er vel det eneste som har noe for seg.

Gjest poncho
Skrevet

Desverre reagerer ikke samfunnet adekvat på en slik person. De får fortsette i det uendelige, vet om mange som plages, av mennesker som får ture frem. Det er vel ikke noe godt råd å be deg samle noen sterke karer og la de besøke han og .. ... ...., men det er vel det eneste som har noe for seg.

Min mann er stor og sterk og han har kastet han ut fra hjemmet vårt flere ganger. Jeg har også fått han ut. Man får uante krefter når man blir sint og redd. Jeg er flink til å låse dører når jeg er hjemme. Det er også mine barn. Både innvendige og utvendige dører låses.

Skrevet

Jeg syns det er temmelig "interessant" dette med at samfunnet ikke reagerer adekvat på slike personer.

Det er sikkert mye derfor så utrolig mange voldspersoner går fri i det store og det hele også.

De er sikkert noen sleipe psykopater hele gjengen.

Skrevet

Jeg syns det er temmelig "interessant" dette med at samfunnet ikke reagerer adekvat på slike personer.

Det er sikkert mye derfor så utrolig mange voldspersoner går fri i det store og det hele også.

De er sikkert noen sleipe psykopater hele gjengen.

Ja, det er sikkert og visst, ikke noe som hindrer en slik person fra å ture frem. Det gir selvfølgelig høyere rettsikkerhet for mistenkte, men dog så mange som blir herset med på det groveste. Har selv en i nær familie som var sammen med en veldig voldelig psykopat, han driver vel på på samme måten mot den nye kjæresten sin.. Horribelt.

Skrevet

Ja, det er sikkert og visst, ikke noe som hindrer en slik person fra å ture frem. Det gir selvfølgelig høyere rettsikkerhet for mistenkte, men dog så mange som blir herset med på det groveste. Har selv en i nær familie som var sammen med en veldig voldelig psykopat, han driver vel på på samme måten mot den nye kjæresten sin.. Horribelt.

Vet ikke om noen slike, jeg. Men hvis jeg f.eks. møter noen, kan jeg fort merke at noe er gærnt altså... tror jeg, i det minste... det er noen som ikke virker hyggelige i det hele tatt. Det henger ikke sammen med utseende, men mer fremtoning. Slike folk blir jeg redd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...