Gå til innhold

Syte innlegg.. ( Tom for Imovane)

Anbefalte innlegg

Gjest ute etter sympati ;-)
Skrevet

Er avhengig av 15 mg Imovane for å sove hver kveld... Nå er det helt tomt, ingen leger vil gi meg mer.. Har ikke klart å trappe ned...

Har jeg lov å synes litt synd på meg selv...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid lov til å synes synd på seg selv her i verden. Selv om vi DOLere for det meste er ganske heldige i forhold til mange andre i verden, kan det være nokså mye å klage over...

Skrevet

Vel det går seg til. Jeg fikk utdelt rundt 130-150 stilnoct tabletter over en kortere periode, brukte over tillat dose de siste ukene, jeg sluttet og merket ingenting, annet enn noen ekstra timer før jeg sovnet.

:)

P.S Skulle du trenge sovemedisin så er valergan fin, og stort sett ikke noe problem å få dem.

Gjest Zyprexus
Skrevet

Om du er avhengig av en medisin, skal leger også hjelpe deg med å slutte med dem. Kontakt legen og få en nedtrappingsplan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...