Gjest ute etter sympati ;-) Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Er avhengig av 15 mg Imovane for å sove hver kveld... Nå er det helt tomt, ingen leger vil gi meg mer.. Har ikke klart å trappe ned... Har jeg lov å synes litt synd på meg selv...? 0 Siter
WaTfM? Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Det er alltid lov til å synes synd på seg selv her i verden. Selv om vi DOLere for det meste er ganske heldige i forhold til mange andre i verden, kan det være nokså mye å klage over... 0 Siter
serenity777 Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Vel det går seg til. Jeg fikk utdelt rundt 130-150 stilnoct tabletter over en kortere periode, brukte over tillat dose de siste ukene, jeg sluttet og merket ingenting, annet enn noen ekstra timer før jeg sovnet. P.S Skulle du trenge sovemedisin så er valergan fin, og stort sett ikke noe problem å få dem. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Ja, da får du vel ikke sove heller? 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 2. august 2012 Skrevet 2. august 2012 Om du er avhengig av en medisin, skal leger også hjelpe deg med å slutte med dem. Kontakt legen og få en nedtrappingsplan. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.