Gå til innhold

manipulering

Anbefalte innlegg

Skrevet
  germinate skrev (På 2.8.2012 den 11.09):

Ja, jeg har funnet ut det nå.. det om passiv agressivitet ga meg en aha-opplevelse, for å si det sånn.. selv om det var fryktelig vondt å lese og tenke "herregud, det er jo meg". Jeg har også lest mye om manipulering. Og det er noe jeg har forbundet med noe ondt noe, så det var fryktelig vondt å innse. Nickløs sitt svar har jeg jeg imidlertid tenkt en del på før. Jeg har bare ikke kobla det med det du har skrevet om som sagt passiv agressitivet osv.

Svaret ditt idag også ga meg en vekker, da du skrev om ungdommene mine. Det er jo nettopp det jeg gjør!

Jeg synes det er flott at du nå er i stand til å erkjenne dette. Prøv å tenke ut en annen strategi du kan benytte når du får det vanskelig.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

11

• WaTfM?

5

• PieLill

2

• mariaflyfly

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest germinate
Skrevet
  frosken skrev (På 2.8.2012 den 11.14):

Jeg synes det er flott at du nå er i stand til å erkjenne dette. Prøv å tenke ut en annen strategi du kan benytte når du får det vanskelig.

Jeg setter veldig stor pris på at du tror på og har tro på meg ;)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet
  germinate skrev (På 2.8.2012 den 10.49):

Visste du det forresten, at jeg har vært her i 1,5 år?

Er bare nysgjerrig...

''Visste du det forresten, at jeg har vært her i 1,5 år?''

Jeg har ikke fulgt med på hvor lenge du nøyaktig har vært her i denne omgangen. Det er ikke så viktig.

Gjest germinate
Skrevet
  Nickløsheletida skrev (På 2.8.2012 den 12.55):

Jeg har ikke fulgt med på hvor lenge du nøyaktig har vært her i denne omgangen. Det er ikke så viktig.

poenget var om du hadde sett forandringer.

ha en fin dag :)

Gjest germinate
Skrevet

Gjest germinate
Skrevet

Gjest germinate
Skrevet
  frosken skrev (På 2.8.2012 den 11.14):

jeg har tenkt så mye på dette idag.. jeg faktisk redd for at folk skal tro jeg lyver og snakker usant og sånne ting fordi jeg er en manipulator. "henne kan vi ikke stole på, hun er en løgner" osv.

jeg så jo at du skrev at dette er en side av meg og ikke hele meg, og det beroliget meg. men jeg er så redd for at andre skal tenke at hele meg er sånn, og mistenke meg for å lyve..

jeg har iallfall de verktøy jeg trenger for komme meg videre

Gjest germinate
Skrevet

tråden om beroligende var ikke manipulasjon.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet
  germinate skrev (På 3.8.2012 den 6.21):

tråden om beroligende var ikke manipulasjon.

''tråden om beroligende var ikke manipulasjon''

Det er ditt valg om du ønsker og ta til det det som blir sagt eller om du ønsker og la det være.

Gjest germinate
Skrevet
  Nickløsheletida skrev (På 3.8.2012 den 7.38):

''tråden om beroligende var ikke manipulasjon''

Det er ditt valg om du ønsker og ta til det det som blir sagt eller om du ønsker og la det være.

jeg har gått i meg selv, og min intensjon med den tråden var ikke slik du skrev. derimot var den om plaglus og god natt det.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet
  germinate skrev (På 3.8.2012 den 7.41):

jeg har gått i meg selv, og min intensjon med den tråden var ikke slik du skrev. derimot var den om plaglus og god natt det.

ok

Gjest germinate
Skrevet
  Nickløsheletida skrev (På 3.8.2012 den 7.42):

ok

men jeg ER glad for å ha oppdaget det. dere har hjulpet meg med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...