WaTfM? Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Jeg beklager dette innlegget, for jeg vet jeg ikke skal poste så mye her. Men jeg må bare ha svar... Jeg lurer på om jeg skal ta Truxla i kveld. Jeg har ikke tatt noe. Men det kribler i hele kroppen, er som jeg har maur i rævva. Jeg klarer ikke la være å tenke, tankene raser. Det er ikke noe negativt med dette, snarere tvert imot (PS: jeg har visst oppvist hypomane episoder også, forteller min psykiater meg, for jeg har nemlig schizoaffektiv lidelse). Er ikke noen "vondt" tankekjør. Er "godt" tankekjør. Men jeg får jo ikke sove når jeg egentlig burde ha gjort det. Jeg har sååå lite lyst til å ta det apedopet altså. For jeg vet jeg kommer til å være sløv til langt på dag i morgen... 0 Siter
WaTfM? Skrevet 1. august 2012 Forfatter Skrevet 1. august 2012 A) Jeg sovner innen 1 time uansett Jeg tar Truxal og sovner innen 1 time C) Jeg forblir våken 3 scenarier. 0 Siter
WaTfM? Skrevet 1. august 2012 Forfatter Skrevet 1. august 2012 A) Jeg sovner innen 1 time uansett Jeg tar Truxal og sovner innen 1 time C) Jeg forblir våken 3 scenarier. Holder på å rive av meg håret jeg... nå ble jeg skikkelig frustrert... 0 Siter
Gjest erips Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 ''Jeg har sååå lite lyst til å ta det apedopet altså.'' Så lar du være. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.