Gå til innhold

Ta Truxal i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg beklager dette innlegget, for jeg vet jeg ikke skal poste så mye her. Men jeg må bare ha svar...

Jeg lurer på om jeg skal ta Truxla i kveld. Jeg har ikke tatt noe. Men det kribler i hele kroppen, er som jeg har maur i rævva. Jeg klarer ikke la være å tenke, tankene raser. Det er ikke noe negativt med dette, snarere tvert imot (PS: jeg har visst oppvist hypomane episoder også, forteller min psykiater meg, for jeg har nemlig schizoaffektiv lidelse).

Er ikke noen "vondt" tankekjør. Er "godt" tankekjør. Men jeg får jo ikke sove når jeg egentlig burde ha gjort det.

Jeg har sååå lite lyst til å ta det apedopet altså. For jeg vet jeg kommer til å være sløv til langt på dag i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

A) Jeg sovner innen 1 time uansett

B) Jeg tar Truxal og sovner innen 1 time

C) Jeg forblir våken

3 scenarier.

Skrevet

A) Jeg sovner innen 1 time uansett

B) Jeg tar Truxal og sovner innen 1 time

C) Jeg forblir våken

3 scenarier.

Holder på å rive av meg håret jeg... nå ble jeg skikkelig frustrert...

Skrevet

''Jeg har sååå lite lyst til å ta det apedopet altså.''

Så lar du være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...