Gå til innhold

Er ikke bra for tiden

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Etter at jeg kom hjem fra ferie har jeg ikke vært bra. Er det de vanlige rutinene jeg ikke takler? Livet føles meningsløst og tomt. Jeg orker lite. Brukte mange timer på noe jeg skal klare på 1 time.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du begynt i jobb igjen? Synd at du har blitt verre etter ferien.

Gjest bølger
Skrevet

Har du begynt i jobb igjen? Synd at du har blitt verre etter ferien.

Ja, jeg har begynt på jobb igjen. Nedfor når jeg er på jobb også.

Nå har jeg et rom jeg skal få iorden, så jeg må vel bare prøve å ta meg sammen og gjøre det. Men det er så tungt når jeg er nedfor.

Skrevet

Nå har jeg et rom jeg skal få iorden, så jeg må vel bare prøve å ta meg sammen og gjøre det. Men det er så tungt når jeg er nedfor.

Har du mye å tape på å gå ned i stillingsprosent eller kan du førtidspensjonere deg?

Kanskje en dårlig ide hvis jobben betyr mye for deg. Tenkte bare at du hadde trengt å få en bedre livskvalitet, siden det virker som om du har hatt det vanskelig i veldig mange år.

Gjest germinate
Skrevet

tenker du mer og på den måten drar deg selv ned i gjørma i dagliglivet ditt? har du lagt merke til om det er sånn om du gjør noe utenom de faste rutinene også?

jeg spør fordi jeg selv er fæl til å gjøre det. men det trenger selvsagt ikke være sånn for deg..

Gjest germinate
Skrevet

tenker du mer og på den måten drar deg selv ned i gjørma i dagliglivet ditt? har du lagt merke til om det er sånn om du gjør noe utenom de faste rutinene også?

jeg spør fordi jeg selv er fæl til å gjøre det. men det trenger selvsagt ikke være sånn for deg..

Gjest bølger
Skrevet

Har du mye å tape på å gå ned i stillingsprosent eller kan du førtidspensjonere deg?

Kanskje en dårlig ide hvis jobben betyr mye for deg. Tenkte bare at du hadde trengt å få en bedre livskvalitet, siden det virker som om du har hatt det vanskelig i veldig mange år.

Jeg jobber bare 50 %, og det må jeg ha også. Tror ikke jeg har godt av å være mere hjemme. Skal prøve å begynne på trim, og se om det kan hjelpe litt.

Gjest bølger
Skrevet

Jeg har vært bra hele ferien. Det begynte igjen når jeg kom hjem.

Gjest germinate
Skrevet

Jeg har vært bra hele ferien. Det begynte igjen når jeg kom hjem.

nettopp..

akkurat hva jeg mente

Gjest bølger
Skrevet

nettopp..

akkurat hva jeg mente

Men hva gjør en med det. Det hadde jo vært godt å være psykisk frisk når jeg er hjemme også, men hjemmet forbinder jeg vel med depresjon etter å ha gått deprimert i så mange år.

Gjest germinate
Skrevet

Men hva gjør en med det. Det hadde jo vært godt å være psykisk frisk når jeg er hjemme også, men hjemmet forbinder jeg vel med depresjon etter å ha gått deprimert i så mange år.

Ja, si det.. kanskje vi skal prøve å være positive, tenke positivt, slik vi gjør når vi er på feks ferie?

Gjest bølger
Skrevet

Ja, si det.. kanskje vi skal prøve å være positive, tenke positivt, slik vi gjør når vi er på feks ferie?

Ut på kveldingen ble jeg bedre igjen, men den dårlige psyke stjeler alt for mye av mitt liv.

Gjest germinate
Skrevet

Ut på kveldingen ble jeg bedre igjen, men den dårlige psyke stjeler alt for mye av mitt liv.

Er det slik at humøret svinger mye i løpet av en dag, og at det er derfor det blir sånn?

Gjest bølger
Skrevet

Gjest bølger
Skrevet

Er det slik at humøret svinger mye i løpet av en dag, og at det er derfor det blir sånn?

Det kan svinge fra at jeg ikke orker å leve lenger til at jeg kan føle det går veldig greit noen timer etterpå.

Gjest germinate
Skrevet

Det kan svinge fra at jeg ikke orker å leve lenger til at jeg kan føle det går veldig greit noen timer etterpå.

Huff, det høres slitsomt ut. Men tror du det kan hjelpe om vi rett og slett bestemmer oss for å være positive, og ikke tillate oss selv å dra oss selv ned i negative tanker? Jeg vet ikke altså, det er bare noen tanker jeg har..

Gjest bølger
Skrevet

Huff, det høres slitsomt ut. Men tror du det kan hjelpe om vi rett og slett bestemmer oss for å være positive, og ikke tillate oss selv å dra oss selv ned i negative tanker? Jeg vet ikke altså, det er bare noen tanker jeg har..

Jeg synes det er vanskelig å endre tankene, og enda verre er det å endre de negative følelsene. Men det er bare å prøve.

Gjest germinate
Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å endre tankene, og enda verre er det å endre de negative følelsene. Men det er bare å prøve.

har du fått tilstrekkelig med terapi for dette? jeg skjønner jo at det er tøft for deg..

Gjest bølger
Skrevet

har du fått tilstrekkelig med terapi for dette? jeg skjønner jo at det er tøft for deg..

Jeg har gått til psykolog i mange år.

Har hatt en bedre dag i dag, men jeg er sliten og lei av å være så mye dårlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...