Gjest Mrs.Q Skrevet 2. august 2012 Skrevet 2. august 2012 Å sove er bra for jeg har livelige drømmer, får oppleve så mye når jeg sover. Sover mange timer, kan legge meg ellve og kan sove til tolv ett tia. Men får litt dårlig samvittighet når jeg sover så mye, tenker jeg må komme meg opp tidligere. Men å sove er vel ikke galt? Søvn er vel bra for sinn og kropp? Da blir jo dagene kortere og 0 Siter
Gjest karlsonine på taket Skrevet 2. august 2012 Skrevet 2. august 2012 Å drømme kan være godt. Men saken er jo at man drømmer bare noen minutter hver natt. Resten ligger man i koma. Og da er man som død. Da foretrekker jeg å være psykotisk i stede dvs å drømme i våken tilstand. Og sove så lite at de må sette sprøyte på deg for at du skal sove. Det er også en måte å leve livet på. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 2. august 2012 Skrevet 2. august 2012 Å drømme kan være godt. Men saken er jo at man drømmer bare noen minutter hver natt. Resten ligger man i koma. Og da er man som død. Da foretrekker jeg å være psykotisk i stede dvs å drømme i våken tilstand. Og sove så lite at de må sette sprøyte på deg for at du skal sove. Det er også en måte å leve livet på. Det hørtes ikke ut som en god måte nei Drømmer ikke bare noen minutter nei, og ja det kan faktisk sammenlignes med å være dø 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.