Gå til innhold

Drømmeverden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å sove er bra for jeg har livelige drømmer, får oppleve så mye når jeg sover. Sover mange timer, kan legge meg ellve og kan sove til tolv ett tia. Men får litt dårlig samvittighet når jeg sover så mye, tenker jeg må komme meg opp tidligere. Men å sove er vel ikke galt? Søvn er vel bra for sinn og kropp?

Da blir jo dagene kortere og :)

Videoannonse
Annonse
Gjest karlsonine på taket
Skrevet

Å drømme kan være godt. Men saken er jo at man drømmer bare noen minutter hver natt. Resten ligger man i koma. Og da er man som død.

Da foretrekker jeg å være psykotisk i stede ;) dvs å drømme i våken tilstand. Og sove så lite at de må sette sprøyte på deg for at du skal sove.

Det er også en måte å leve livet på.

Skrevet

Å drømme kan være godt. Men saken er jo at man drømmer bare noen minutter hver natt. Resten ligger man i koma. Og da er man som død.

Da foretrekker jeg å være psykotisk i stede ;) dvs å drømme i våken tilstand. Og sove så lite at de må sette sprøyte på deg for at du skal sove.

Det er også en måte å leve livet på.

Det hørtes ikke ut som en god måte nei :(

Drømmer ikke bare noen minutter nei, og ja det kan faktisk sammenlignes med å være dø :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...