tjohei Skrevet 2. august 2012 Skrevet 2. august 2012 Sikkert begge deler. Synes denne balansen kan være litt vanskelig iblant. Hvis man ønsker å leve som andre og være som andre - fungere i jobb som andre og leve i parforhold, men problemer er at man er annerledes enn andre. Hva skal man da gjøre? 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 2. august 2012 Skrevet 2. august 2012 Trenger det å være enten eller? Jeg tror det er viktig å akseptere seg selv, og å godta sin fortid. Men man skal jo alltid videre i livet og da trenger absolutt alle å jobbe med seg selv. Det har ikke noe med om du er psykisk syk eller ikke. Tror de fleste må jobbe med seg selv. Jeg må ihvertfall det. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 2. august 2012 Skrevet 2. august 2012 Alle er unike. Alle kan og må jobbe med seg selv. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 2. august 2012 Skrevet 2. august 2012 Jeg jobber med begge deler iallefall... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.