Gå til innhold

NHD Ups and downs, impuls. hva skjer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dette er meg igjen... Har hatt det ok de siste mnd. Men gjorde noe dumt for en stund siden. Fant ut at Paroxetin er lik Seroxat (?) og jeg ble redd.... Skal ikke gà innpà hvorfor jeg ble redd, men pga dette, trappet jeg ned dosen, uten å forhøre meg med psykiateren. Hadde det greit ei stund, men så kom de destruktive tankene igjen. De var der tidligere også, men ikke så sterkt.

Etter de ukene, økte jeg dosen igjen, men uten å nevne til han at jeg hadde trappet ned en stund.... Likevel merker jeg ingen forbedring.

Vil presisere at jeg vil ikke dø, jeg er ikke suicidal!!!. Men samtidig opplever jeg livet som tungt, jeg eksisterer, men lever ikke.... Har prøvd å gjenoppta mine tidligere interesser, men mangler motivasjon og inspirasjon. Livet mitt er så monotont,.....mangler mening.... Opplever meg selv som en failure, er slapp og sliten, konstant. Hadde et prosjekt på gang med å starte et eget firma... Men min samarbeids partner tar ting med stoooor ro, og ting er blitt utsatt.... Bare dette fikk meg frustrert og trist. Jeg hadde en slik iver etter å gjøre noe fornuftig, noe som gav meg en slags identitet....

Har opplevd en del spontaniske, negative tanker den siste tiden, litt absurde tanker vil jeg si. De siste dagene har jeg tatt mye beroligende, men kjenner ikke denne effekten av fred i sinnet som jeg ønsker.Det er som at kroppen er blitt immun mot medisinen....

Har en hastetime med psykiateren snart, gruer meg veldig....Hvordan vil han reagere??? Hva vil han tenke om meg??

Skjønner ikke hvorfor jeg ska slite såpass nå som jeg tar den anbefalte dosen han gav meg..... Dette høres kanskje teit ut, men jeg er en ung, voksen kvinne, ser ikke så aller verst ut heller.... Han er en ung, pen, psykiater.... Ja, jeg har nok et lite cruch på han, og opplever at han også kjenner på noe...Han rører ved dypet av sjelen min.... Han fascinerer meg med sin dyphet ....Vi har god tone oss i mellom.... Vi ler sammen, prater, lytter.... Han er bare utrolig. Han er veldig profesjonell i jobben sin, men jeg har sett ting som kan tyde på en gjensidig tiltrekning av noe slag....Blikk, osv... Vel, nok om det... Det betyr ingenting! Likevel er det kanskje litt forstyrrende....

Vet ikke hva jeg vil med denne meldingen.... Bare tømme meg hos noen som ikke kjenner meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...