Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å bruke Zeldox som eventueltmedisin for søvn?

Søvnløsheten kommer ikke av angst, men av rastløshet - blir jo bare mer og mer gira ettersom dagen blir eldre, jeg...

Bruker nå Truxal, som jeg ikke er helt fornøyd med. Blir så sløv i lang tid etter inntak...

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Anbefales ikke. Zeldox gir ingen sedering/ro/trøtthet.

Skrevet

Anbefales ikke. Zeldox gir ingen sedering/ro/trøtthet.

Det var rart å høre. Da jeg stod fast på Zeldox opplevde jeg hele tiden at hele meg ble "dempet" etter inntak...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det var rart å høre. Da jeg stod fast på Zeldox opplevde jeg hele tiden at hele meg ble "dempet" etter inntak...

Du er jo din egen fasit.

Jeg kan bare svare generelt for hva som gjelder "på gruppenivå".

Skrevet

Du er jo din egen fasit.

Jeg kan bare svare generelt for hva som gjelder "på gruppenivå".

Jepp det er jo sant...

Jeg skal ta det opp med legen! :-)

Takk for svar.

Skrevet

Jeg fikk en rar bivirkning på zeldox som heter somnolens. Det artet seg slik att jeg var lys våken, så kom det en voldsom trettehet kastet på meg, og jeg gikk fra våken til sovende på 1 minutt. Helt seriøst. Det var dog ikke så ille att jeg var farlig i trafikken o.l, men på kino, i sofaen o.l. Utenom disse anfallene som kom to ganger i døgnet, og varte 4-6 timer fikk jeg ikke sove i det hele tatt, men det ble jo nok søvn da pga somnolens. Merkeligste bivirkning jeg noen gang har hatt.

Skrevet

Jeg fikk en rar bivirkning på zeldox som heter somnolens. Det artet seg slik att jeg var lys våken, så kom det en voldsom trettehet kastet på meg, og jeg gikk fra våken til sovende på 1 minutt. Helt seriøst. Det var dog ikke så ille att jeg var farlig i trafikken o.l, men på kino, i sofaen o.l. Utenom disse anfallene som kom to ganger i døgnet, og varte 4-6 timer fikk jeg ikke sove i det hele tatt, men det ble jo nok søvn da pga somnolens. Merkeligste bivirkning jeg noen gang har hatt.

Hehe, sånn virket de ikke på meg. :-) Men må ha vært plagsomt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...