Gå til innhold

Løgner?

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Nå skulle jeg ta pause, men jeg må få kommentere en ting: Hvis du tenkte på de to samme innleggene som kom sent på kvelden i går, så var det rett og slett en "tekniks feil", og som kom fra mobilen min. Det har skjedd flere ganger før, og noe jeg ikke har gjort selv.

Hvis det ikke var det du tenkte på, så kan du bare se bort fra dette svaret.

Ellers satte jeg veldig stor pris på å lese at du gjerne ville lese positive innlegg fra meg, jeg skrev det bare ikke :-)

''Nå skulle jeg ta pause, men jeg må få kommentere en ting: Hvis du tenkte på de to samme innleggene som kom sent på kvelden i går, så var det rett og slett en "tekniks feil", og som kom fra mobilen min. Det har skjedd flere ganger før, og noe jeg ikke har gjort selv''

Ok, du er tilgitt :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

11

• laguna1

6

• mariaflyfly

3

• cathlin

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest germinate
Skrevet

''Nå skulle jeg ta pause, men jeg må få kommentere en ting: Hvis du tenkte på de to samme innleggene som kom sent på kvelden i går, så var det rett og slett en "tekniks feil", og som kom fra mobilen min. Det har skjedd flere ganger før, og noe jeg ikke har gjort selv''

Ok, du er tilgitt :-)

:-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg synes han svarer i overkant harskt ofte, og synser privat. Ikke alle fagpersoner ville være av samme oppfatning, det er jeg ganske overbevist om.

Og for å rippe i gamle tråder : blandt annet utalelsene hans om piercing (der han svarte med rød prikk) fikk meg til å miste all tiltro til denne mannen som en saklig fagperson, og tiltroen har ikke stabilisert seg siden..;p

Selv om intet er absolutt, og det finnes unntak fra de fleste regler, mener jeg at det er en klar sammenheng mellom enkelte ting med valgt utseende og holdninger og adferd.

Eksempelbilde:

http://www.t-a.no/nyheter/article3260623.ece

Skrevet

''sier du med andre ord at jeg ikke blir trodd på som følge av min fortid her inne, og at jeg ikke har forandret meg noe som helst de siste par årene?''

Det har ikke bare å gjøre med fortida, men det som foregår her og nå. (altså f.eks den siste uka, de siste mnd osv). Men selvfølgelig oppnår du også en svekket troverdighet over så lang tid. Det er en grunn til at bl.a. nhd for lang tid sida mente at din dolbruk var destruktiv.

Dersom du søker slik jeg sa til deg her om dagen, finner du en tråd som er ganske nøyaktig tre år gammel. Denne omhandler akkurat den problematikken du har spurt om ang manipulering, og du burde lese gjennom den.

Er det denne tråden du henviser til?

http://doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4184046

Gjest germinate
Skrevet

Vondt? Smerte er en subjektiv opplevelse. En har det akkurat så vondt som en har det/ vil ha det.

En annen sak er at det er totalt hensiktsløst å skrive om sin smerte og ha en forventning om at andre skal tro eller ikke tro på smerteopplevelsen.

Om selv Putin og Obama delte min tannpine, ville det ikke utgjøre noen forskjell.

du skriver at en har det så vondt som en vil ha det.

jeg undres over hva du mener med det..? er det viljestyrt, mener du?

Skrevet

du skriver at en har det så vondt som en vil ha det.

jeg undres over hva du mener med det..? er det viljestyrt, mener du?

Egentlig er vi skapere av vår virkelighet, ergo er det viljestyrt.

Gjest germinate
Skrevet

Egentlig er vi skapere av vår virkelighet, ergo er det viljestyrt.

ok. får teste det ut. takk for svar

Gjest germinate
Skrevet

Vondt? Smerte er en subjektiv opplevelse. En har det akkurat så vondt som en har det/ vil ha det.

En annen sak er at det er totalt hensiktsløst å skrive om sin smerte og ha en forventning om at andre skal tro eller ikke tro på smerteopplevelsen.

Om selv Putin og Obama delte min tannpine, ville det ikke utgjøre noen forskjell.

synes du det virker som jeg er en løgner? du spurte jo om det selv også, om jeg var til å stole på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...