xxzxx Skrevet 3. august 2012 Skrevet 3. august 2012 Lurer på om du kan svare meg på et medisinspørsmål. Jeg får 1 mg fluanxol pr dag av lege grunnet angst, særlig i forhold til arbeid. Den siste måneden har jeg hatt mer problemer enn vanlig, både i forhold til angst og depresjon. Går til psykolog, som lurte på om det kunne være en ide å øke dosen. Hadde håpet å slippe å dra til fastlege for dette spørsmålet, han er dessuten er på ferie. Spørsmålet mitt er da: Kan jeg øke dosen fra 1 til 2 mg, og kan jeg fremdeles da kjøre bil? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. august 2012 Skrevet 3. august 2012 Ja, du kan øke dosen til 2 mg. Det kan gi økt effekt, og du kan fortsatt kjøre bil. Doseøkning ut over 3 mg anbefaler jeg ikke på indikasjonen angst/depresjon. 0 Siter
xxzxx Skrevet 3. august 2012 Forfatter Skrevet 3. august 2012 Ja, du kan øke dosen til 2 mg. Det kan gi økt effekt, og du kan fortsatt kjøre bil. Doseøkning ut over 3 mg anbefaler jeg ikke på indikasjonen angst/depresjon. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.