Gå til innhold

bare en ting

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

idag har jeg lært hvor viktig det er av man har en felles forståelse av hva et begrep inneholder eller betyr.

god helg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Gog helg :)

Forresten ble jeg litt imponert over at du er så ærlig at du stilte det spørsmålet du stilte :)

Jeg tenker ærlige mennesker stiller slike spørsmål, men jeg forstår meg jo ikke så godt på slike ting, men det var nå umiddelbart hva jeg tenkte og jeg foretrekker mennesker som sier ting nøyaktig slik som de er og uten å pynte på dem.

Gjest tankefullheten
Skrevet

Allerede i gang med bortforklaringene?

Gjest tankefullheten
Skrevet

Gjest germinate
Skrevet

nei!

Gjest germinate
Skrevet

jeg viste bare en glede over at jeg var glad.

Skrevet

jeg viste bare en glede over at jeg var glad.

Jeg lurer litt på hva du selv tenker om det at du nettopp sa at du skal ta pause fra dol ut august, men noen timer senere fortsetter å poste innlegg? Det har neppe noen betydning for andre om du tar pause eller ikke, men det er tankevekkende at du går vekk fra din egen beslutning kort etter at du har annonsert den.

Du har jo skrevet om hvor viktig det er for deg at vi tar det du sier på alvor.

Gjest germinate
Skrevet

Jeg lurer litt på hva du selv tenker om det at du nettopp sa at du skal ta pause fra dol ut august, men noen timer senere fortsetter å poste innlegg? Det har neppe noen betydning for andre om du tar pause eller ikke, men det er tankevekkende at du går vekk fra din egen beslutning kort etter at du har annonsert den.

Du har jo skrevet om hvor viktig det er for deg at vi tar det du sier på alvor.

jeg må da få lov til å svare først?

Skrevet

jeg må da få lov til å svare først?

Jeg tror at om jeg hadde annonsert at jeg skulle ta pause, så hadde jeg ikke fortsatt å poste kommentarer et døgn senere. Men som sagt, det er du selv som sa du skulle ta pause ut august.

Du hadde overhodet ikke trengt å si du skulle ta en pause. Hvorfor sa du det?

Gjest germinate
Skrevet

Jeg tror at om jeg hadde annonsert at jeg skulle ta pause, så hadde jeg ikke fortsatt å poste kommentarer et døgn senere. Men som sagt, det er du selv som sa du skulle ta pause ut august.

fordi det var det som var meningen.

Gjest germinate
Skrevet

Gjest germinate
Skrevet

Skrevet

Hei!

Men slik som dette opplever jeg ofte.

Ja at mennesker sier/skriver en ting for så å gå vekk fra dette ganske fort, som om de sier ting de ikke har tenkt/bestemt seg ordentlig for. Er ikke dette ganske vanlig?

Skrevet

Hei!

Ja at mennesker sier/skriver en ting for så å gå vekk fra dette ganske fort, som om de sier ting de ikke har tenkt/bestemt seg ordentlig for. Er ikke dette ganske vanlig?

''Ja at mennesker sier/skriver en ting for så å gå vekk fra dette ganske fort, som om de sier ting de ikke har tenkt/bestemt seg ordentlig for. Er ikke dette ganske vanlig?''

Joda, det er på sett og vis ganske vanlig. Ikke fullt så vanlig å annonsere pause fra dol.

Gjest germinate
Skrevet

''Ja at mennesker sier/skriver en ting for så å gå vekk fra dette ganske fort, som om de sier ting de ikke har tenkt/bestemt seg ordentlig for. Er ikke dette ganske vanlig?''

Joda, det er på sett og vis ganske vanlig. Ikke fullt så vanlig å annonsere pause fra dol.

ja det er jo greit at folk skal få si sårene ting til meg og som jeg ikke skal få lov til å svare på først -sånn har det alltid vært :(

Skrevet

ja det er jo greit at folk skal få si sårene ting til meg og som jeg ikke skal få lov til å svare på først -sånn har det alltid vært :(

''ja det er jo greit at folk skal få si sårene ting til meg og som jeg ikke skal få lov til å svare på først -sånn har det alltid vært :(''

Hæ? Tror ikke helt jeg ser at det er et mønster.

Gjest germinate
Skrevet

''ja det er jo greit at folk skal få si sårene ting til meg og som jeg ikke skal få lov til å svare på først -sånn har det alltid vært :(''

Hæ? Tror ikke helt jeg ser at det er et mønster.

jeg skal ikke få lov til å kommentere. fordi jeg her sagt jeg skal ta pause

Skrevet

Hei!

Det er godt mulig det ikke er helt uvanlig, men det er i mine øyne spesielt i en setting der man har snakket mye om troverdighet. En slik handling _styrker_ da vitterlig ikke troverdigheten til en person?

Skrevet

Det er godt mulig det ikke er helt uvanlig, men det er i mine øyne spesielt i en setting der man har snakket mye om troverdighet. En slik handling _styrker_ da vitterlig ikke troverdigheten til en person?

Hei!

Ja det er jeg enig i, men jeg bare lurte for jeg opplever og har måttet jobbe med å forstå at mennesker sier mye motstridende. Så jeg bare lurte. Jeg har jobbet mange år mellom å skille dette fra løgn. jeg har jobbet med å forstå overdrivelser kontra løgn og de ulike typer løgn, det går bedre, i vertfall litt :)

Skrevet

Hei!

Okey, ja får se om jeg forstår forskjellen :)

Takk for svar :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...