Olav Femte Skrevet 3. august 2012 Skrevet 3. august 2012 Dypest inne er vi alle fullkommen ensomme! Helge Krog Helge Krog Leveår: 1889 - 1962 Nasjonalitet: norsk Tittel: forfatter og kritiker. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 3. august 2012 Forfatter Skrevet 3. august 2012 Så sant... http://no.wikipedia.org/wiki/Helge_Krog 0 Siter
Tulipanblomst Skrevet 4. august 2012 Skrevet 4. august 2012 Ved livets slutt er vi alle alene. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 4. august 2012 Skrevet 4. august 2012 Ved livets slutt er vi alle alene. Så trist, men sant. Døden går vi inn i alene, men vi blir heldigvis tatt godt imot. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 4. august 2012 Forfatter Skrevet 4. august 2012 Så trist, men sant. Døden går vi inn i alene, men vi blir heldigvis tatt godt imot. Gjør vi det ? Sikker. Jeg mener at religion - er er sykdom.. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 4. august 2012 Skrevet 4. august 2012 Gjør vi det ? Sikker. Jeg mener at religion - er er sykdom.. Relgion er ikke en sykdom. Å være dårlig og redd er sykdom. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 4. august 2012 Forfatter Skrevet 4. august 2012 Relgion er ikke en sykdom. Å være dårlig og redd er sykdom. Godt at vi kan trøste vårs med at vi kommer til himmelen osv...he he.. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 4. august 2012 Skrevet 4. august 2012 Godt at vi kan trøste vårs med at vi kommer til himmelen osv...he he.. Det gjør vi 0 Siter
Olav Femte Skrevet 4. august 2012 Forfatter Skrevet 4. august 2012 Ja er sikker. OK. Alle vil tro på noe... 0 Siter
Gjest himmelgrå Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Det gjør vi Risikerer man å møte Stalin, Hitler og eksdamer der oppe i himmelen? Isåfall synes jeg ikke det høres mye forlokkende ut. Og hva i helvete skal man ta seg til der oppe i himmelen? (uten kropp). Jeg er ingen engel, og om jeg var så kan jeg uansett ikke spille harpe. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Risikerer man å møte Stalin, Hitler og eksdamer der oppe i himmelen? Isåfall synes jeg ikke det høres mye forlokkende ut. Og hva i helvete skal man ta seg til der oppe i himmelen? (uten kropp). Jeg er ingen engel, og om jeg var så kan jeg uansett ikke spille harpe. Mitt hus har mange rom (bibelen) 0 Siter
Gjest himmelgrå Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Mitt hus har mange rom (bibelen) Bibelen er vel omtrent like troverdig som Se & Hør. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Hei! Min psykiater sa det samme til meg da jeg var hennes helt nye pasient. Jeg ble overrrasket, men siden tenkte jeg at s[ er vi jo ganske like alle sammen, egentlig. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Bibelen er vel omtrent like troverdig som Se & Hør. Nja, noen sannheter har den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.