Gå til innhold

mengde seroquel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg var oppe i 300 mg seroquel så fikk jeg hjertebank, det ble konkludert med at jeg tålte ikke høye doser. Tar nå 200 mg men blir ikke trøtt, så sper på med phenergan...noe som mater sinnet mitt med "bullshit".

Er det farlig å ta seroquel for meg...300 mg?

Eller kan jeg ta 300 mg?

Og er phenergan kjent for å piffe opp fantasien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar du noe solian nå?

Tar 50 mg. Må sikkert ta 100 mg, skal gjøre det i kveld. Dette blir for dumt :(

Skrevet

Tar du noe solian nå?

Du mener vel det er selvforskylt, og det er det og. Forstår bare ikke hvordan en pille kan forandre på alt, ser at det er fornuftig å ta dem ellers blir jeg bare redd og paranoid. Så jeg skal ta dem, har ikke et ønske om å være syk.

Skrevet

Du mener vel det er selvforskylt, og det er det og. Forstår bare ikke hvordan en pille kan forandre på alt, ser at det er fornuftig å ta dem ellers blir jeg bare redd og paranoid. Så jeg skal ta dem, har ikke et ønske om å være syk.

Nei, jeg tenker ikke at det er selvforskyldt. Grunnen til at jeg spurte i denne tråden, var at jeg mente at du evt. ville få bedre svar på medisinspørsmål ved å oppgi opplysninger om alle medikamentene.

Skjønner at du mener at solian gir noen negative bivirkninger du gjerne skulle ha vært foruten og at det derfor er fristende å prøve ut nedtrapping. Tror imidlertid ikke det er lurt - og skulle ønske at du ikke holdt på med såpass kompliserte vurderinger på egenhånd.

Skrevet

Nei, jeg tenker ikke at det er selvforskyldt. Grunnen til at jeg spurte i denne tråden, var at jeg mente at du evt. ville få bedre svar på medisinspørsmål ved å oppgi opplysninger om alle medikamentene.

Skjønner at du mener at solian gir noen negative bivirkninger du gjerne skulle ha vært foruten og at det derfor er fristende å prøve ut nedtrapping. Tror imidlertid ikke det er lurt - og skulle ønske at du ikke holdt på med såpass kompliserte vurderinger på egenhånd.

Nei det er ikke så lurt, burde fått noe an medisin. Men all medisin har vel bivirkninger, må jo bare ta solian for å holde meg på bena. Skremmende hvordan virkeligheten blir uten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...