Gå til innhold

Trening av viljen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke tenkt så mye på at viljen er en energi i kroppen osv... at den i så stor grad kan trenes opp, men er det så enkelt, så løser jo det en hel del. Da blir det jo ikke så mye verre enn å holde ut en viss tid, sånn omtrent som at jeg sluttet å spise potetgull før sommerferien.

Det stod imidlertid i siste A magasinet at den også er en konstant, og akkurat det forstod jeg ikke helt, men jeg tror den kan trenes opp, for jeg merket jo hvor fort man kan endre på ting bare ved å tenke de riktige tankene/bestemme seg for noe, men da etter at man har forstått en sak.

Les A magasinet denne uken om Viljen og selvdisiplin som er en venn av viljen står det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Potetgull og pomme frites skaper ca. 400 tilfeller av tykktarmkreft i året.

Javel. Vi blir mer og mer nevrotikere.

Er det det bra for folkehelsa ?

Skrevet

Potetgull og pomme frites skaper ca. 400 tilfeller av tykktarmkreft i året.

Javel. Vi blir mer og mer nevrotikere.

Er det det bra for folkehelsa ?

Hei!

Jeg forstår ikke hva det har med det jeg skrev å gjøre?

Skrevet

Er ikke det meste falig?

Hei!

nei selv selv potetgull er ikke farlig, det er bare litt dårlig hvis man spiser/overdriner inntak.

Jeg drikker et glass vin nesten hver dag, overdreven bruk er skadelig, litt vin tror jeg bare er bra og det gjelder det meste, unntatt stoff da.

Skrevet

Hei!

nei selv selv potetgull er ikke farlig, det er bare litt dårlig hvis man spiser/overdriner inntak.

Jeg drikker et glass vin nesten hver dag, overdreven bruk er skadelig, litt vin tror jeg bare er bra og det gjelder det meste, unntatt stoff da.

Sant det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...