Gå til innhold

Bare innbildning alt sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorgen begynner å legge seg etter 7 tøffe år.Smerten blir en vane etter hvert.

Det er sol i dag,men mye vind.Forsøker å jobbe mest mulig ute i bare kortbukse.Fikk endelig opåp min hengekøye og skal spørre en nabo om hjelp med moped.Så lite sommer vi har hatt MÅ man utnytte de få strålene vi kan.

Mulig jeg tar årets første kalde dukkert i vårt lille tjern.Tar sjangsen selv med 18 grader da jeg ikke kan ha en sommer uten ett eneste bad!

I hengekøye lå jeg å lurte på om det er tankene mine som forsøker å drepe meg?

Jeg har ett fint hus fra 2003 til over 2 mill.Jeg har en snill katt,men den er også fet.Jeg har hele 5 biler og vil bruke vinteren til å reparere og selge 2 av de.(Audi 100 5E og Camry 2,2 st.vogn) Volvoen er en såpass skjelden GLE med 5 gir og servo,at den skal beholdes.I 2019 er den 30 år og veteran.

Selv om det er rotete inne og det er like rotete inni mitt hode, får jeg heller se huset og hodet utenifra og tro på det når hele 2 av 10 kvinner/jenter smiler når jeg smiler.Kanskje ikke er bygdas aller styggeste mann alikevel,selv uten tenner oppe?

Jeg lurer på hvor sterk selvsuggesjon egentlig er? Selv folk som har vært mobbeoffer i 20-30 år,overlever og får seg en enkel jobb.Andre enebarn klarer seg selv om mor begynte å jobbe tidlig og det var bestemor eller en barnepike som passet en.

"Livet er tøft og så dør en" heter det.Men han som skrev det må jo nødvendigvis ha levd lenge nok til å lære å skrive! Det er mange som ikke en gang blir 25 år! Ei heller 7 eller 10.

Har man levd ihele 54 år,bør man egentlig være glad til.Er man feit i tilleg,får man være glad om man lever 10 år til.Alt jeg trenger å gjøre er å overleve 10 år og 3 mnd.65 er ok,så alt over blir jo en bonus da.

Kanskje gå noen turer i skog og mark og kjøpe joggesko til halv pris i september? Eller kanskje utslitte joggesko på beina og gummistøvler type "blå seiler fra 80 tallet" i sekken er bra nok,men kaffe på termos,10 brødskiver og en halv liter h-melk?

Skal man brenne kalorier,har man kanskje lov til å ta med seg både appelsin og 200 gram melkesjokolade? Den kvikke lunsjen er for lite for en "voksen mann"

Med varme klær i sekken og en vann- og vindtett rød Mc Kinley jakke bør man være rustet for det meste.

Gaffateip en liten pressenning og 3-5 mm blått tau har man det meste man trenger.Stor kniv og liten sag er heller ikke dumt.Siden sekken min tar hele 60 liter kan jeg hjo ta med meg alle lette ting som ikke tar for stor plass.

Har vel en formening om at spekemat,flatbrød og litt rømme kan være snadder for en 2-4 timers tur.Ekstremt holdbart brød av gammel type kunne sikkert også vært noe og 2-3 bokser snurring/skinke eller noen røde poser "Real turmat" Man tilsetter bare kokende vann.

Man får bite tenna sammen og krumme ryggen.Høsten kommer,det har jeg hørt stygge rykter om.

"Lone ranger"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke deilig å offentligjøre å være vellykket ?

Det det hadde jeg sikkert gjort også....

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan du tenker som lar tennene dine råtne og falle ut når du har fem biler stående. Fatter og begriper det ikke, og jeg synes ikke synd på deg i det hele tatt. Slutt å sutre, fiks bilene og få gjort noe med tennene dine.

Skrevet

Når jeg leste det du skrev en gang til - er du bare en parodi ..

Gjest Nemlig hemlig
Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan du tenker som lar tennene dine råtne og falle ut når du har fem biler stående. Fatter og begriper det ikke, og jeg synes ikke synd på deg i det hele tatt. Slutt å sutre, fiks bilene og få gjort noe med tennene dine.

Ser ut som en del tar krass tale i bruk nesten hver gang HHP58 skriver noe, er det fordi han er mann og overvektig, tannløs? Jeg mistenker det...

En uting å ikke snakke ordentlig til folk tonie!

Skrevet

Ser ut som en del tar krass tale i bruk nesten hver gang HHP58 skriver noe, er det fordi han er mann og overvektig, tannløs? Jeg mistenker det...

Det er vel bare måten det beskrivs på...Helt nyrik russer stil på..

Skrevet

Han har skrevet utallige ganger om at han mister tenner og har smerter i munnen, og at det er så dyrt å gå til tannlegen. Har man fem biler kan man da selge minst fire av dem og ta seg råd til en tannlegetur.

Skrevet

Han har skrevet utallige ganger om at han mister tenner og har smerter i munnen, og at det er så dyrt å gå til tannlegen. Har man fem biler kan man da selge minst fire av dem og ta seg råd til en tannlegetur.

Ja om 4000 kr er nok så? Hadde liksom planer om å reparere de.

Du er heldig som sikkert hare både søsken og foreldre i live og har mange venner.

Når man ikke vet hvordan humøret svinger og man ikke klarer å bestemme seg for livet eller døden,virker problemet med å ikke få i seg epler pærer og rå gulerøtter som bagateller.

Fint det tonie at du aldri har hatt angst+ depessiv/suicudal diagnose,men hyponame/maniske perioder.Jeg er kjempeglad på dine vegne og begynner virkelig å lure på hvorfor nettopp DU er her inne?

O 5. og jeg har nemlig så store psykiske problemer at vi nok begge både har diagnoser og piller vi må ta for å overleve.

Svev videre på din rosa sky og håp at du aldri blir lurt av din ektefelle/samboer og at du får samværsrett.At du aldri får problemer med alkohol eller narkotika.

Det er som de fleste av oss vet ca 500 000 av oss her i Norge som en gang i livet har enten vært innlagt i minst 12 timer,eller har hatt en periode på minst 14 dager med psykisk sykdom av middels eller alvorlig karakter.

Det er ca 1000 selvmord per år i Norge,noe vi uikke snakker om.Tipper at over 510 er menn.Og at over 70% er over 40 år.

Arbeidsløshet,fattigdom og dårlig selvfølelse er ekstra tungt i ett av verdens aller rikeste land med både vakre og kloke mennesker.

Det jeg hater mer enn alt annet er dumhet,og at man kommer med påstander uten rot i virkeligheten.

Jeg sier som Halvdan Sivertsen "Vi vil leve lenge vi,men gamle vil vi aldri bli"

Skrevet

Skjønner du er forbanna. 550 ca. selvmord i Norge hvert år. Ikke 1000.

Skrevet

Du er heldig som sikkert hare både søsken og foreldre i live og har mange venner.

Når man ikke vet hvordan humøret svinger og man ikke klarer å bestemme seg for livet eller døden,virker problemet med å ikke få i seg epler pærer og rå gulerøtter som bagateller.

Fint det tonie at du aldri har hatt angst+ depessiv/suicudal diagnose,men hyponame/maniske perioder.Jeg er kjempeglad på dine vegne og begynner virkelig å lure på hvorfor nettopp DU er her inne?

O 5. og jeg har nemlig så store psykiske problemer at vi nok begge både har diagnoser og piller vi må ta for å overleve.

Svev videre på din rosa sky og håp at du aldri blir lurt av din ektefelle/samboer og at du får samværsrett.At du aldri får problemer med alkohol eller narkotika.

Det er som de fleste av oss vet ca 500 000 av oss her i Norge som en gang i livet har enten vært innlagt i minst 12 timer,eller har hatt en periode på minst 14 dager med psykisk sykdom av middels eller alvorlig karakter.

Det er ca 1000 selvmord per år i Norge,noe vi uikke snakker om.Tipper at over 510 er menn.Og at over 70% er over 40 år.

Arbeidsløshet,fattigdom og dårlig selvfølelse er ekstra tungt i ett av verdens aller rikeste land med både vakre og kloke mennesker.

Det jeg hater mer enn alt annet er dumhet,og at man kommer med påstander uten rot i virkeligheten.

Jeg sier som Halvdan Sivertsen "Vi vil leve lenge vi,men gamle vil vi aldri bli"

Jeg begynner å forstå at når jeg reagerte på at du kalte deg "ødelagt", jeg mente det var et destruktivt nick for deg, så tok jeg skammelig feil. Jeg tror faktisk du utmerket godt kan kalle deg "ødelagt", ikke fordi du er det men fordi du sterkt ønsker å bli værende der du er. Det er engang slik at det er ikke "alt og alle andres" feil, vi må ta ansvar, vi må handle, vi må gjøre noe. Lykken, et greit sett med tenner, et ryddig hus, normal hygiene, ramler ikke ned i fanget på noen av oss, vi må aktivt gjøre noe med det. Igjen, som tidligere, vil jeg forsøke å si til deg at du kan velge; du kan velge bitterhet og sorg og alt som er destruktivt, eller, du kan velge fremtid og blanke ark. Og legg merke til at jeg skriver KAN, for du KAN, du har full mulighet til å ta et slikt valg.

Skrevet

Jeg begynner å forstå at når jeg reagerte på at du kalte deg "ødelagt", jeg mente det var et destruktivt nick for deg, så tok jeg skammelig feil. Jeg tror faktisk du utmerket godt kan kalle deg "ødelagt", ikke fordi du er det men fordi du sterkt ønsker å bli værende der du er. Det er engang slik at det er ikke "alt og alle andres" feil, vi må ta ansvar, vi må handle, vi må gjøre noe. Lykken, et greit sett med tenner, et ryddig hus, normal hygiene, ramler ikke ned i fanget på noen av oss, vi må aktivt gjøre noe med det. Igjen, som tidligere, vil jeg forsøke å si til deg at du kan velge; du kan velge bitterhet og sorg og alt som er destruktivt, eller, du kan velge fremtid og blanke ark. Og legg merke til at jeg skriver KAN, for du KAN, du har full mulighet til å ta et slikt valg.

OK

Skrevet

OK

Hva er det du svarer på O5? Jeg skrev et svar til HHP58, på hvilken måte klarer du å tolke at innlegget mitt er skrevet til deg?

Skrevet

Du vet lite eller ingenting om hvordan livet mitt har vært, men jeg har lest mange nok innlegg av deg deg nå til at jeg ser på deg som en ordentlig sutrekopp. Det virker som alt som har gått galt i livet ditt er andres skyld. Du framstiller deg selv som et offer hele tiden, og tar ikke ansvar for ditt eget liv. Kanskje jeg er hjerteløs, men jeg har ikke noe lyst til å dulle med deg. Dulling hjelper deg da ikke på noen måte? Du må ta grep og ta tak i ting.

Skrevet

Du vet lite eller ingenting om hvordan livet mitt har vært, men jeg har lest mange nok innlegg av deg deg nå til at jeg ser på deg som en ordentlig sutrekopp. Det virker som alt som har gått galt i livet ditt er andres skyld. Du framstiller deg selv som et offer hele tiden, og tar ikke ansvar for ditt eget liv. Kanskje jeg er hjerteløs, men jeg har ikke noe lyst til å dulle med deg. Dulling hjelper deg da ikke på noen måte? Du må ta grep og ta tak i ting.

Da slipper du i allafall å ha meg som venn.Godt Jobba!

Skrevet

Takk.En ny venn.Tar enda en pause.Orker ikke mer mobbing på en stund.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...