Gå til innhold

..Og jeg som er så fornuftig...

Anbefalte innlegg

Gjest ute etter sympati;-)
Skrevet

Jeg er egentlig en meget "fornuftig" person som ikke har skrevet her inne annet enn når jeg har hatt et faglig spørsmål (under et annet nick..) Ikke misforstå meg at dere andre som ikke bare skriver "faglig" her inne ikke er fornuftig. Mener det IKKE slik..!!

Nå de siste dagene har jeg skrevet om vansker med Imovane kutt og at psykiateren min har 5 ukers ferie.. Nå har jeg lyst til å skrive nok et innlegg.. ( Tror ikke jeg har noe særlig viktig å skrive om ;-) )

Føler litt angst over at hverdagens krav snart begynner igjen.. Det har vært litt godt i sommer ( selv om det er litt ekstra vanskelig også uten psykiateren min...) litt godt å slippe hverdagens krav og hatt fri sammen med mann og barn og tatt dagene "som de kommer"..

Ja, ja.. Så kommer helger og (etterhvert) nye fri-uker..

Sover nå uten Imovane og natt til i dag tok jeg heller ikke Vallergan. Det gikk greit. Lå lenge våken og sov litt urolig.. Men det er jo ikke farlig. ;-)

Håper jeg ikke er til bry her inne, er bare litt "oppmerksomhets syk" ;-)

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ofte det er en god ting å ta en dag av gangen og ikke bekymre seg om hva som skjer om to uker osv :)

Nyt nuet og fokuser på at du har kost deg i sommer, og ikke gruble på ting som kan føles negative/skremmende :)

Gjest ute etter sympati;-)
Skrevet

Jeg tror ofte det er en god ting å ta en dag av gangen og ikke bekymre seg om hva som skjer om to uker osv :)

Nyt nuet og fokuser på at du har kost deg i sommer, og ikke gruble på ting som kan føles negative/skremmende :)

togli, det var fint svart!

Takk :-)

Skrevet

togli, det var fint svart!

Takk :-)

Lykke til og nyt kvelden og morgendagen - lev livet som om hver dag var den siste :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...