Gå til innhold

fortvila

Gjest cruella de vill

Anbefalte innlegg

Gjest cruella de vill
Skrevet

Jrg har en "venn" somplutselig bare blir borte og stille. Vi har hatt litt mer enn venner sammen, men er liksom bare venner, eller.... Nå har jeg ikke hørt fra han på lenge, og han svarer ikke på meldinger. Bortsett da jeg lurte på om han var hjemme, noe han ikke var.

Jeg er veldig glad i han, og savner han. Jeg har fortalt at han sårer meg ved å oppføre seg slik. Lovte meg at han ikke skulle gjøre det, og det siste han vil er å såre meg.

Men han fortsetter..........

Jeg blir så usikker på dette, hva mener han på da????

Det ender med at jeg gråter og er lei meg. Klarer ikke bare kutte ut. Han vet også at jeg kommer til å komme, det har jeg alltid gjort, men.....

Vil han være venner, eller????????

Jeg har flere medium rundt meg som forteller meg at han gråter og er mye lei seg, at han stenger av følelser, er såret og bitter, ikke på meg, men en eks. Er veldig avhengig av sin mor

Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og tro snart, dette tar selvtilliten min, og gleden min forsvinner, mye trist og lei meg, men..........

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

3

• XbellaX

3

• skipohoi

3

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvorfor spør du ham ikke, dersom han holder på slik over tid?

Gjest cruella de vill
Skrevet

Hvorfor spør du ham ikke, dersom han holder på slik over tid?

Han svarer en ting og viser/gjør noe annet. Følelser, og personlige ting gjør at han stenger av, mye fint på TV, eller godt med en kopp kaffe.......

Skrevet

Han svarer en ting og viser/gjør noe annet. Følelser, og personlige ting gjør at han stenger av, mye fint på TV, eller godt med en kopp kaffe.......

Da synes jeg at du skal holde deg tilbake og la ham holde på. Du har sagt ifra, du har også spurt, da er det ikke så mye mer du kan gjøre. Det som derimot kan få ham til å forstå hvor vondt dette føles for deg er om du holder deg helt i ro og ikke reagerer på hans oppførsel, overse den. Iblant kan det være bevisst, i blant kan det være ubevisst, det er uansett en fin og umoden måte å holde venner og bekjente "opptatt" på. Vi aner jo ikke om han sliter psykisk, eller om dette kun er din tolkning. Jeg er helt for alenetid, og han svarer jo når han skriver at han ikke er hjemme. Dersom han ikke ønsker å ha mer kontakt med deg enn å svare deg på en slik sms så ville jeg bare holdt meg i ro og ikke tatt mer kontakt.

Skrevet

Men er det sunt for deg å holde denne kontakten, eller rettere sagt, forsøke å holde denne kontakten? Det ser ikke ut til at han er overinteressert i å holde kontakten med deg av en eller annen årsak.

Du har prøvd å friske opp forholdet, han reagerer ikke.

Jeg tror det er sunt at du heller finner deg noen andre, så ikke dette blir en plage for deg.

Gjest cruella de vill
Skrevet

Men er det sunt for deg å holde denne kontakten, eller rettere sagt, forsøke å holde denne kontakten? Det ser ikke ut til at han er overinteressert i å holde kontakten med deg av en eller annen årsak.

Du har prøvd å friske opp forholdet, han reagerer ikke.

Jeg tror det er sunt at du heller finner deg noen andre, så ikke dette blir en plage for deg.

Jeg er der i livet at han eller ingen.

Noen mennesker skulle vært født med bruksanvisning på ryggen. Det er han som har tatt initativet til det som har skjedd utenom vennskap, men heitere enn det...... Når han da vender meg ryggen føler jeg meg brukt.

Skulle så inderlig ønske det var noen som kunne hjelpe meg. Forstå han, åpne han, be han åpne opp litt i allefall.

Skjønner at dere ikke tror på medium, gjør det jeg tror jeg...........

Skrevet

Jeg er der i livet at han eller ingen.

Noen mennesker skulle vært født med bruksanvisning på ryggen. Det er han som har tatt initativet til det som har skjedd utenom vennskap, men heitere enn det...... Når han da vender meg ryggen føler jeg meg brukt.

Skulle så inderlig ønske det var noen som kunne hjelpe meg. Forstå han, åpne han, be han åpne opp litt i allefall.

Skjønner at dere ikke tror på medium, gjør det jeg tror jeg...........

Jeg tror ikke at dette er bra for deg å dvele noe mer med dette. Dette blir du ikke lykkelig av. Pørv å kom deg videre i livet.

Gjest cruella de vill
Skrevet

Jeg tror ikke at dette er bra for deg å dvele noe mer med dette. Dette blir du ikke lykkelig av. Pørv å kom deg videre i livet.

Det kan du si........

Vi hadde en affære for 6 år siden, og han var ikke glemt, noe jeg oppdaget da han kom tilbake etter 5 år.

Tror fortsatt vi er ment for hverandre.

Skulle ønske ..........

Akkurat nå er alt vanskelig og tårer bare triller her. Men jeg kan ikke bare gi opp dette.

Magefølelsen, eller hodet mitt sier at jeg ikke skal gi opp, men vet jo ikke hva jeg skal gjøre for å komme innpå han på en bedre måte.

Han vet jeg er her, men.....

Skrevet

Det kan du si........

Vi hadde en affære for 6 år siden, og han var ikke glemt, noe jeg oppdaget da han kom tilbake etter 5 år.

Skulle ønske ..........

Akkurat nå er alt vanskelig og tårer bare triller her. Men jeg kan ikke bare gi opp dette.

Magefølelsen, eller hodet mitt sier at jeg ikke skal gi opp, men vet jo ikke hva jeg skal gjøre for å komme innpå han på en bedre måte.

Hvorfor skal han forandre seg om du er der og stiller opp uansett?

Gjest cruella de vill
Skrevet

Hvorfor skal han forandre seg om du er der og stiller opp uansett?

Tror ikke han har evne til å se/skjønne at han sårer meg, eller at han ødelegger noe.

Han har det nok verre enn meg som holder alt inni seg, men jeg blir litt sliten av dette.

Vet ikke...................

Gjest cruella de vill
Skrevet

Det er liksom ingen som forstår.........

Gjest Elextra
Skrevet

Det kan du si........

Skulle ønske ..........

''Det kan du si........ Vi hadde en affære for 6 år siden, og han var ikke glemt, noe jeg oppdaget da han kom tilbake etter 5 år.

Skulle ønske ..........''

Tror svært mange av oss har lignende erfaringer og tanker. Heldigis kommer de fleste av oss videre; det blir sjelden lykkelige forhold av sånt.

Skrevet

Du har funnet ut at det er denne mannen du vil ha? Selv om han er bitter på sin eks, og avhengig av sin mor? Hvis dette er tilfelle, så må du kommunisere med ham. Ingen av oss her inne kan vite hva han tenker osv...

Sørg for at du får snakka med ham. Fortell ham at du er glad i ham og at du ikke kan slutte å tenke på ham. Fortell at det er viktig for deg å vite om han har følelser for deg og om han tror det kan bli noe mellom dere enten nå eller senere. Du bør også si til ham at hvis han nå vet at det aldri vil bli mer enn vennskap mellom dere, så vil du vite det - og så får du avgjøre selv om du kan leve med at han evt kun ønsker et vanlig vennskap med deg.

Å gå rundt og sutre på denne måten (det virker som både du og han gjør det?) gavner ingen av dere.... Ingen grunn til å synes synd på seg selv og sitte og tolke og fundere på hva som skjer. En skikkelig samtale må til, og vil han ikke snakke om noe av dette, så må du bare gå videre - for da betyr det at han ikke har de rette følelsene for deg.

Lykke til :)

Gjest cruella de vill
Skrevet

''Det kan du si........ Vi hadde en affære for 6 år siden, og han var ikke glemt, noe jeg oppdaget da han kom tilbake etter 5 år.

Skulle ønske ..........''

Tror svært mange av oss har lignende erfaringer og tanker. Heldigis kommer de fleste av oss videre; det blir sjelden lykkelige forhold av sånt.

er ikke helt enig i den. men vi har alle våre erfaringer.........

Skjønner ikke helt hva han mener på, merkelig måte å være på, kanskje han ikke vet selv heller............

Gjest cruella de vill
Skrevet

Du har funnet ut at det er denne mannen du vil ha? Selv om han er bitter på sin eks, og avhengig av sin mor? Hvis dette er tilfelle, så må du kommunisere med ham. Ingen av oss her inne kan vite hva han tenker osv...

Sørg for at du får snakka med ham. Fortell ham at du er glad i ham og at du ikke kan slutte å tenke på ham. Fortell at det er viktig for deg å vite om han har følelser for deg og om han tror det kan bli noe mellom dere enten nå eller senere. Du bør også si til ham at hvis han nå vet at det aldri vil bli mer enn vennskap mellom dere, så vil du vite det - og så får du avgjøre selv om du kan leve med at han evt kun ønsker et vanlig vennskap med deg.

Å gå rundt og sutre på denne måten (det virker som både du og han gjør det?) gavner ingen av dere.... Ingen grunn til å synes synd på seg selv og sitte og tolke og fundere på hva som skjer. En skikkelig samtale må til, og vil han ikke snakke om noe av dette, så må du bare gå videre - for da betyr det at han ikke har de rette følelsene for deg.

Lykke til :)

Du får ting til å høres så enkelt ut, men så enkelt er det ikke med alle mennesker........

Surver vet jeg ikke om jeg gjør, men har dager/kvelder som er verre enn andre.

De som har vanskelig for å snakke om følelser har de ikke rett til et forhold de da????

Han er oppvokst med gamle foreldre, og ikke vant til å vise følelser, heller ikke snakke om dem.

Skrevet

Det kan du si........

Skulle ønske ..........

''Det kan du si........ Vi hadde en affære for 6 år siden, og han var ikke glemt, noe jeg oppdaget da han kom tilbake etter 5 år.''

5 ÅR?! Jeg tror nok han hadde kommet mye tidligere dersom han virkelig vil ha deg som livsledsager...

Hvis du mener at dere er ment for hverandre og virkelig vil satse på denne mannen så må du ta kontakt, legge alle kortene på bordet og prøve å få ham til å snakke skikkelig med deg. Kanskje kan du ta kontakt og spørre om du kan komme på besøk om en uke og at du da gjerne vil snakke litt om fremtiden og at det er fint om han kan tenke på det om han har noe å si i den anledning også.

Gjest cruella de vill
Skrevet

''Det kan du si........ Vi hadde en affære for 6 år siden, og han var ikke glemt, noe jeg oppdaget da han kom tilbake etter 5 år.''

5 ÅR?! Jeg tror nok han hadde kommet mye tidligere dersom han virkelig vil ha deg som livsledsager...

Hvis du mener at dere er ment for hverandre og virkelig vil satse på denne mannen så må du ta kontakt, legge alle kortene på bordet og prøve å få ham til å snakke skikkelig med deg. Kanskje kan du ta kontakt og spørre om du kan komme på besøk om en uke og at du da gjerne vil snakke litt om fremtiden og at det er fint om han kan tenke på det om han har noe å si i den anledning også.

Ja,ja slik er det å være redd, usikker, fortvila og veldig forvirra.

Redd for å miste

Skrevet

Du får ting til å høres så enkelt ut, men så enkelt er det ikke med alle mennesker........

Surver vet jeg ikke om jeg gjør, men har dager/kvelder som er verre enn andre.

De som har vanskelig for å snakke om følelser har de ikke rett til et forhold de da????

Han er oppvokst med gamle foreldre, og ikke vant til å vise følelser, heller ikke snakke om dem.

Jeg vet ganske godt hva jeg snakker om fordi jeg har vært borti det samme selv;)

Poenget er at du ikke kan gå rundt og vente på ham (og risikere å bli bitter fordi du har kasta bort år av livet ditt) dersom han ikke ser på deg som annet enn en venn.

Hva er det du ønsker at vi skal si her inne da? Ønsker du vi skal si at han elsker deg og at du bare må gi ham tid? Det kan vi jo ikke si, for det er det ingen her som har forutsetninger for å vite... En ting kan jeg også si -en mann som ikke greier å snakke om følelser i det hele tatt vil du garantert få problemer med å få et lykkelig samliv med når den første forelskelsen har lagt seg......

Hva om du forteller ham at du ser på ham som mer enn en venn, men at du ønsker å gå videre dersom han ikke er interessert i deg på den måten. Et svar må han vel gi da? Mannen er vel ikke stum? ;)

Jeg virker sikkert litt hard nå, men siden jeg har levd oppi dette selv så vet jeg at å bli tatt med silkehansker ikke vil hjelpe deg i det hele tatt. Hvis han virker usikker på hva han ønsker av deg i fremtiden, så får du gi ham beskjed om at du kommer til å leve som om du var singel og at han dermed tar en sjanse mht å evt miste deg til en annen. Da blir det hans valg....

Gjest cruella de vill
Skrevet

Jeg vet ganske godt hva jeg snakker om fordi jeg har vært borti det samme selv;)

Poenget er at du ikke kan gå rundt og vente på ham (og risikere å bli bitter fordi du har kasta bort år av livet ditt) dersom han ikke ser på deg som annet enn en venn.

Hva er det du ønsker at vi skal si her inne da? Ønsker du vi skal si at han elsker deg og at du bare må gi ham tid? Det kan vi jo ikke si, for det er det ingen her som har forutsetninger for å vite... En ting kan jeg også si -en mann som ikke greier å snakke om følelser i det hele tatt vil du garantert få problemer med å få et lykkelig samliv med når den første forelskelsen har lagt seg......

Hva om du forteller ham at du ser på ham som mer enn en venn, men at du ønsker å gå videre dersom han ikke er interessert i deg på den måten. Et svar må han vel gi da? Mannen er vel ikke stum? ;)

Jeg virker sikkert litt hard nå, men siden jeg har levd oppi dette selv så vet jeg at å bli tatt med silkehansker ikke vil hjelpe deg i det hele tatt. Hvis han virker usikker på hva han ønsker av deg i fremtiden, så får du gi ham beskjed om at du kommer til å leve som om du var singel og at han dermed tar en sjanse mht å evt miste deg til en annen. Da blir det hans valg....

Jeg trengte bare noen å dele med.........

Det er ikke så lett å forstå når han sier en ting og viser noe helt annet. Et svar kan jeg sikker tvinge frem, men så viser han noe annet etterpå.

Tror at når en mann tenner på deg rundt 10 ganger ei natt har han følelser. Eller når han kommer og lufta mellom oss bare dirrer, og vi ikke kan holde oss fra hverandre er det følelser der.

Skrevet

Jeg trengte bare noen å dele med.........

Det er ikke så lett å forstå når han sier en ting og viser noe helt annet. Et svar kan jeg sikker tvinge frem, men så viser han noe annet etterpå.

Tror at når en mann tenner på deg rundt 10 ganger ei natt har han følelser. Eller når han kommer og lufta mellom oss bare dirrer, og vi ikke kan holde oss fra hverandre er det følelser der.

Det stemmer nok ikke alltid... Vi kvinner har en tendens til å forelske oss i den vi har sex med, sånn er det ikke alltid for menn ;) Jeg tror menn generelt har større evne til å skille mellom sex og følelser enn det vi har...

At luften dirret mellom dere var _din_ følelse... det er ikke sikkert han følte det slik... Poenget er at du ikke bør basere _dine_ følelser på hva du tror han føler....

Det kan godt hende han vil ha deg, men da må du få ham i tale....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...