Gå til innhold

fortvila

Gjest cruella de vill

Anbefalte innlegg

Gjest cruella de vill
Skrevet

Det stemmer nok ikke alltid... Vi kvinner har en tendens til å forelske oss i den vi har sex med, sånn er det ikke alltid for menn ;) Jeg tror menn generelt har større evne til å skille mellom sex og følelser enn det vi har...

At luften dirret mellom dere var _din_ følelse... det er ikke sikkert han følte det slik... Poenget er at du ikke bør basere _dine_ følelser på hva du tror han føler....

Det kan godt hende han vil ha deg, men da må du få ham i tale....

Og, det er den snakke biten som er vanskelig, det er ikke lett å snakke med noen som ikke klarer å snakke om følelser. Han vet kanskje ikke hva følelser er........ Han tror alt skal være som da han var 18, selv om han nå er 40. Har hatt et forhold bak seg, og det er ti år siden. Han vil ikke ha tilbake henne, men at hun gikk var nok et nederlag. Gammeldags da serru...........

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

3

• XbellaX

3

• skipohoi

3

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og, det er den snakke biten som er vanskelig, det er ikke lett å snakke med noen som ikke klarer å snakke om følelser. Han vet kanskje ikke hva følelser er........ Han tror alt skal være som da han var 18, selv om han nå er 40. Har hatt et forhold bak seg, og det er ti år siden. Han vil ikke ha tilbake henne, men at hun gikk var nok et nederlag. Gammeldags da serru...........

Ok... men du... tenk deg livet sammen med en som ham ti år fram i tid... når den første forelskelsen har lagt seg og den intime biten er avhengig av hvilke signaler dere gir hverandre i hverdagen osv... Tror du da at han har noe å gi deg? Når han fortsatt er bitter pga en eks, og når han er avhengig av sin mor - og når han ikke kan snakke om følelser..... Jeg ser for meg at det kan ende opp med et temmelig dødt forhold der dere ikke lenger har noe å snakke om....

Gjest cruella de vill
Skrevet

Ok... men du... tenk deg livet sammen med en som ham ti år fram i tid... når den første forelskelsen har lagt seg og den intime biten er avhengig av hvilke signaler dere gir hverandre i hverdagen osv... Tror du da at han har noe å gi deg? Når han fortsatt er bitter pga en eks, og når han er avhengig av sin mor - og når han ikke kan snakke om følelser..... Jeg ser for meg at det kan ende opp med et temmelig dødt forhold der dere ikke lenger har noe å snakke om....

Jeg tror ikke det. Tror han åpnrt opp etter hvert..........

Skrevet

Det er liksom ingen som forstår.........

Det er helt kalrt umulig for oss andre å forstå dette slik du vil at vi skal forstå det, vi kjenner altfor lite til dette.

Men hvis han ikke vil, så kommer du ikke så veldig langt.

Skrevet

Jeg tror ikke det. Tror han åpnrt opp etter hvert..........

Det er lov å håpe :) Men da må du love deg selv å ikke bli bitter dersom du har venta forgjeves på at han skal åpne seg, for så å fortelle deg at du ikke er kvinnen for ham......

Men håper det går din vei :)

Gjest cruella de vill
Skrevet

Det er lov å håpe :) Men da må du love deg selv å ikke bli bitter dersom du har venta forgjeves på at han skal åpne seg, for så å fortelle deg at du ikke er kvinnen for ham......

Men håper det går din vei :)

Jeg blir ikke bitter, det er ikke meg.

Men, det blir heller ingen annen mann!!! Har vært sammen med en psykopat før dette, og var det ikke en jeg kjente og var glad i som kom, hadde han heller ikke sluppet innenfor døra mi.

Skrevet

Det er ikke du alene som skal velge dine venner.Begge 2 MÅ være enig om dette.

Hvilke medium snakker du om ? Mener du FB ,sms og slikt?

Jeg forstår på det du skriver at du er ca mellom 15 og 20.

Man MÅ ikke ha 50 venner.Det er umulig.Man kan kanskje ha 10-20 venner og 1-5 bestevenner.

Jeg er over 50 år og har ca 5.

Lykke til med dine neste venner.Ta en pause,har føler sikkert at du maser.Noen gutter vil ha mye kontakt,andre lite.Han må også ønske deg som venn,ikke glem det.

Lykke til!

Skrevet

Jeg blir ikke bitter, det er ikke meg.

Men, det blir heller ingen annen mann!!! Har vært sammen med en psykopat før dette, og var det ikke en jeg kjente og var glad i som kom, hadde han heller ikke sluppet innenfor døra mi.

Du kan ikke si til deg selv at du skal leve singel resten av livet dersom du ikke får han du er forelska i nå.... det skjønner du vel? Da begynner du faktisk å tro på at det er sånn det er... at du skal ofre deg for denne mannen uansett - og det skal du ikke gjøre. Du er mer verdt enn som så......

Gjest cruella de vill
Skrevet

Du kan ikke si til deg selv at du skal leve singel resten av livet dersom du ikke får han du er forelska i nå.... det skjønner du vel? Da begynner du faktisk å tro på at det er sånn det er... at du skal ofre deg for denne mannen uansett - og det skal du ikke gjøre. Du er mer verdt enn som så......

Saken er den at jeg orker ikke flere skuffelser. Har vært på bunn en gang, og det skal ikke skje mer

Gjest cruella de vill
Skrevet

Det er ikke du alene som skal velge dine venner.Begge 2 MÅ være enig om dette.

Hvilke medium snakker du om ? Mener du FB ,sms og slikt?

Jeg forstår på det du skriver at du er ca mellom 15 og 20.

Man MÅ ikke ha 50 venner.Det er umulig.Man kan kanskje ha 10-20 venner og 1-5 bestevenner.

Jeg er over 50 år og har ca 5.

Lykke til med dine neste venner.Ta en pause,har føler sikkert at du maser.Noen gutter vil ha mye kontakt,andre lite.Han må også ønske deg som venn,ikke glem det.

Lykke til!

Herre fred, så feil kan man ta!!!!!!!!!

Og, hvilken dommerkappe har du lånt?

Medium er nesten det samme som klarsynt!!!

Og, gid om jeg var 20 år igjen. For å si det slik, og dette forstår du.........

Skrevet

Saken er den at jeg orker ikke flere skuffelser. Har vært på bunn en gang, og det skal ikke skje mer

Derfor bør du tenke deg nøye om før du evt går inn i et forhold med en som helt klart sliter med sine egne ting.....

Gjest cruella de vill
Skrevet

Derfor bør du tenke deg nøye om før du evt går inn i et forhold med en som helt klart sliter med sine egne ting.....

Og, nettopp derfor vet jeg hva jkeg vil, og hva jeg tør pga meg selv

Gjest Hulderen
Skrevet

Herre fred, så feil kan man ta!!!!!!!!!

Og, hvilken dommerkappe har du lånt?

Medium er nesten det samme som klarsynt!!!

Og, gid om jeg var 20 år igjen. For å si det slik, og dette forstår du.........

Jeg syns ikke det er rart at HHP58 trodde dere var 15-20 år hvis han bare har lest hovedinnlegget i tråden. Hvem forventer vel at en 40- åring skal være avhengig av sin mor?

Et medium er IKKE nesten det samme som en klarsynt. Et medium er en person som lar avøde snakke gjennom seg, mens en klarynt er synsk. Jeg får da håpe at din venn ikke er død.

Gjest cruella de vill
Skrevet

Jeg syns ikke det er rart at HHP58 trodde dere var 15-20 år hvis han bare har lest hovedinnlegget i tråden. Hvem forventer vel at en 40- åring skal være avhengig av sin mor?

Et medium er IKKE nesten det samme som en klarsynt. Et medium er en person som lar avøde snakke gjennom seg, mens en klarynt er synsk. Jeg får da håpe at din venn ikke er død.

Et medium er som jeg sier, de kaller seg medium fordi di ikke er klarsynte, men får syn od svar rundt flere enn de som er døde. Jeg har tre i min omgangskrets, og disse kjenner jeg godt!!!!!!

Det er faktisk et syndrom det å være avhengig av sin mor.

Skrevet

''Jeg har flere medium rundt meg som forteller meg at han gråter og er mye lei seg, at han stenger av følelser, er såret og bitter, ikke på meg, men en eks''

Hvis du driver og snakker om medium og lignende, forstår jeg at han er skeptisk og holder seg unna.

Gjest cruella de vill
Skrevet

''Jeg har flere medium rundt meg som forteller meg at han gråter og er mye lei seg, at han stenger av følelser, er såret og bitter, ikke på meg, men en eks''

Hvis du driver og snakker om medium og lignende, forstår jeg at han er skeptisk og holder seg unna.

Han vet da ikke noe om hvem jeg snakker med, og, om hva. Medium er vel ikke farlig, bare helt vanlige mennesker de også. Jeg kan vel ikke noe for at jeg kjenner dem.

Dette er nære venner som bare vil meg vel, og som ser/leser meg/skjønner at dette er vanskelig å vondt, og bare vil hjelpe

Gjest melmøll
Skrevet

Du har fortalt han at dette sårer deg, han har lovt å ikke gjøre det igjen fordi han aldri vil såre deg. Så skjer det gang på gang likevel. For enkelte er det med ord så mye lettere enn handling.

Jeg har lest hele tråden og blir litt forvirret. Virker som du er misfornøyd med svarene. Du sier jo selv at denne oppførslen hans er så sårende for deg. Det er ikke rart folk svarer at du da bør beskytte deg mot det. De har prøvd å få deg til å innse at denne mannen ikke er i stand til å holde det han lover og for meg høres det ut som at han ikke er intressert i noe forhold.

Det høres ut som du vil at vi skal svare stakkars mann han gjør så godt han kan, det blir snart bedre bare hold ut. Men ærlig talt, du kan ikke ha et godt forhold til en mann som du må gå gjennom medier for å komme innpå. Dere må kunne snakke sammen om alt dette.

Det høres veldig vanskelig ut for en voksen dame å satse på et forhold til en mann som er avhengig av moren sin. Vil man da ovverta den rollen eller vil det bli tre i forholdet?

Skrevet

Han vet da ikke noe om hvem jeg snakker med, og, om hva. Medium er vel ikke farlig, bare helt vanlige mennesker de også. Jeg kan vel ikke noe for at jeg kjenner dem.

Dette er nære venner som bare vil meg vel, og som ser/leser meg/skjønner at dette er vanskelig å vondt, og bare vil hjelpe

Problemet med slike er at de sier det du vil de skal si.. enten fordi de er venner av deg eller fordi de tjener penger på at du kommer tilbake fordi du vil ha mer "støtte" til din egen fordel....

Gjest cruella de vill
Skrevet

Problemet med slike er at de sier det du vil de skal si.. enten fordi de er venner av deg eller fordi de tjener penger på at du kommer tilbake fordi du vil ha mer "støtte" til din egen fordel....

For det første, jeg er ikke misfornøyd med svarene jeg få, så lenge de er seriøse og folk vet hva de svarer på.

Grunnen til at jeg synes dette er så vanskelig, og at dere sikkert tror jeg er misfornøyd er at jeg er så forvirra i hodet mitt av fortvilelse, usikkerhet, redsel, og oppi det hele ligger for meg den store kjærligheten der og gnager.

Som jeg har sagt, og som jeg mener, han eller ingen heretter. Grunnen til dette er alt som har skjedd før i live mitt med en psykopat som virkelig var gal. Har du opplevd maken tror jeg du forstår.Der av usikkerhet og redsel også.

Denne mannen jeg nå sliter litt med er verdens snilleste, omtenksomme person, men han er sikkert usikker på seg selv, og har lite selvtillit.

Jeg har det litt bedre i dag, derfor prøver jeg å være realist også.

Dette med medium, ikke medier, er noe jeg ikke betaler for fordi det noen av mine gode venner, i allefall to av dem. Det tredje er ei jeg går til for behandlinger av fordøyelsessystemet mitt. Hun "ser" uten at jeg viste det første gangen jeg var der. Hun fortalte meg ting uten at jeg spurte, men hun spurte om det var greit.

Skrevet

For det første, jeg er ikke misfornøyd med svarene jeg få, så lenge de er seriøse og folk vet hva de svarer på.

Grunnen til at jeg synes dette er så vanskelig, og at dere sikkert tror jeg er misfornøyd er at jeg er så forvirra i hodet mitt av fortvilelse, usikkerhet, redsel, og oppi det hele ligger for meg den store kjærligheten der og gnager.

Som jeg har sagt, og som jeg mener, han eller ingen heretter. Grunnen til dette er alt som har skjedd før i live mitt med en psykopat som virkelig var gal. Har du opplevd maken tror jeg du forstår.Der av usikkerhet og redsel også.

Denne mannen jeg nå sliter litt med er verdens snilleste, omtenksomme person, men han er sikkert usikker på seg selv, og har lite selvtillit.

Jeg har det litt bedre i dag, derfor prøver jeg å være realist også.

Dette med medium, ikke medier, er noe jeg ikke betaler for fordi det noen av mine gode venner, i allefall to av dem. Det tredje er ei jeg går til for behandlinger av fordøyelsessystemet mitt. Hun "ser" uten at jeg viste det første gangen jeg var der. Hun fortalte meg ting uten at jeg spurte, men hun spurte om det var greit.

''For det første, jeg er ikke misfornøyd med svarene jeg få, så lenge de er seriøse og folk vet hva de svarer på.''

Folk svarer her ut fra den informasjonen de har... og det er jo håpløst for oss å gi noe fasitsvar på dette problemet.

''Grunnen til at jeg synes dette er så vanskelig, og at dere sikkert tror jeg er misfornøyd er at jeg er så forvirra i hodet mitt av fortvilelse, usikkerhet, redsel, og oppi det hele ligger for meg den store kjærligheten der og gnager.''

Dette er vondt... og dette vet jeg alt om :) Det viktige er at han får vite om dine følelser og mer enn det kan du ikke gjøre... Dernest kan du ikke la følelsene for ham stoppe deg i å f.eks. flørte med andre - så lenge han ikke gir deg klare signaler på hva han vil. Da vil du bare ende opp med å bli bitter den dagen han er klar for et forhold og kanskje ikke velger deg allikevel..

''Som jeg har sagt, og som jeg mener, han eller ingen heretter. Grunnen til dette er alt som har skjedd før i live mitt med en psykopat som virkelig var gal. Har du opplevd maken tror jeg du forstår.Der av usikkerhet og redsel også.''

Det kan jeg forstå... å bli utsatt for en psykopat er noe av det mest skremmende som kan skje.... samtidig er det viktig at du forstår at det er de færreste menn som er psykopater. Det finnes utrolig mange flotte og snille menn der ute... Hvorfor er det bare han som kan gjøre deg trygg? Spør deg selv hvorfor det er slik....

''Denne mannen jeg nå sliter litt med er verdens snilleste, omtenksomme person, men han er sikkert usikker på seg selv, og har lite selvtillit.''

Jeg tror jeg ville backa litt ut om jeg traff en mann i min alder (jeg er 42) som hadde så dårlig selvtillit... da ville jeg lurt på hva som lå bak og om en fremtid med ham virkelig ville vært bra for meg... for jeg kunne ikke levd med en som ble som "et barn" for meg... jeg måtte hatt en mann jeg hadde følt kunne "beskytte" meg ;)

''Jeg har det litt bedre i dag, derfor prøver jeg å være realist også.''

Det er bra :) Realisme er sunt :)

''Dette med medium, ikke medier, er noe jeg ikke betaler for fordi det noen av mine gode venner, i allefall to av dem. Det tredje er ei jeg går til for behandlinger av fordøyelsessystemet mitt. Hun "ser" uten at jeg viste det første gangen jeg var der. Hun fortalte meg ting uten at jeg spurte, men hun spurte om det var greit.''

Jeg avviser ingenting "overnaturlig", men husk at når venninner skal "se" sine venninners "kjærlighetsliv", så ser de som regel det positive. Ingen venninner ville sagt at de så at dette var dødfødt osv - i så fall ville de vært dårlige venninner... Ikke baser deg på "medier" iallefall... Baser deg på fornuft, og følg hjertet - men se også for deg hvordan det vil føles om to år dersom han velger en annen framfor deg, og du bare har sittet og ventet uten å leve ditt eget liv i mellomtiden. Du skal først og fremst ta vare på deg selv, før du tar vare på andre..

Lykke til:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...