Gå til innhold

Det omvendte Suzanne Brøggerprinsipp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

8

• WaTfM?

7

• Nils Håvard Dahl, psykiater

5

• laban

2

Skrevet

Meg og da sikkert ;)

Neh, syns ikke beskrivelsene hans passer på deg...

Skrevet

Joda, noe.

Gjest Lurer jeg på
Skrevet

Å undre seg kan f.eks være å tenke over følgende:

"Hva er det som gjør at jeg spør de samme personer om råd gang på gang selv om jeg ikke følger rådene?"

"Hva er det som gjør at jeg på et tidspunkt skriver at jeg vil slutte å skrive på DOL, mens jeg likevel fortsetter? Og hva er det som gjør at dette skjer gang på gang?"

"Hva er det som gjør at jeg har så vanskelig for å holde det jeg har blitt eninge med andre om?"

"Hva kan det være som gjør at jeg opplever en alvorlig livskrise minst en gang i uken?"

''"Hva er det som gjør at jeg spør de samme personer om råd gang på gang selv om jeg ikke følger rådene?"''

Jeg tar deg på ordet, slik du forventer at andre skal gjøre.

Gjest Lurer jeg på
Skrevet

"Hva er det som gjør at jeg spør de samme personer om råd gang på gang selv om jeg ikke følger rådene?"

"Hva er det som gjør at jeg på et tidspunkt skriver at jeg vil slutte å skrive på DOL, mens jeg likevel fortsetter? Og hva er det som gjør at dette skjer gang på gang?"

"Hva er det som gjør at jeg har så vanskelig for å holde det jeg har blitt eninge med andre om?"

"Hva kan det være som gjør at jeg opplever en alvorlig livskrise minst en gang i uken?"

Betyr det du skriver som jeg limte inn at jeg ikke har fulgt råd som har ført til stor fremgang i RL?

Gjest Lurer jeg på
Skrevet

Takk for all hjelp dr. Dahl, og for at du var ærlig.

Ha det fint!

Gjest maiapril
Skrevet

Tydelig at han mener meg! ;-)

Nei, jeg er nok en av dem han sikter til... ;) Men drit og dra... Jeg er på ferie nå... Jiiihaaaa....! ;)

Skrevet

Tydelig at han mener meg! ;-)

Han tar jo fire eksempler på problemstillinger. Det er helt naturlig at mange fler enn deg vil føle seg truffet av minst ett av disse eksemplene. Det er lite sannsynlig at han etter så mange år på dette forumet, tenker på bare én bestemt person som passer til alle fire.

I en tråd han selv starter som fagperson, ville det jo være ganske usmart å ta eksempler som ingen kjenner igjen. Han ville antakelig valgt andre eksempler hvis han skulle utdype prinsippet for et annet publikum enn DOL-brukerne

tror

Gjest Lurer jeg på
Skrevet

Han tar jo fire eksempler på problemstillinger. Det er helt naturlig at mange fler enn deg vil føle seg truffet av minst ett av disse eksemplene. Det er lite sannsynlig at han etter så mange år på dette forumet, tenker på bare én bestemt person som passer til alle fire.

I en tråd han selv starter som fagperson, ville det jo være ganske usmart å ta eksempler som ingen kjenner igjen. Han ville antakelig valgt andre eksempler hvis han skulle utdype prinsippet for et annet publikum enn DOL-brukerne

tror

det var meg han refererte til, det er jeg 100 prosent sikker på og vet.

Skrevet

Jeg synes de passer på mange her inne jeg. :o)

Skrevet

det var meg han refererte til, det er jeg 100 prosent sikker på og vet.

Poenget er jo nettopp at han refererer til _typiske_ eksempler, slik at _mange_ vil kjenne seg igjen.

Jeg har ikke lest spesielt mye på Psykiatri gjennom årene, likevel husker jeg da opptil flere som noen av disse eksemplene passer godt på.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Snakker du om meg nå?

Han snakker til den som spurte, ikke til deg . Herifra og nedover i tråden ble ganske komisk ;-)

Skrevet

Det er nok MEG ;-)

Gjest Lurer jeg på
Skrevet

skulle jeg bare ta deg på ordet eller..?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

skulle jeg bare ta deg på ordet eller..?

En må i det minste ta seg selv på ordet.

Gjest Lurer jeg på
Skrevet

selvsagt. Men det var ikke spørsmålet mitt...

Skrevet

selvsagt. Men det var ikke spørsmålet mitt...

Hvorfor bytter du nick? Hvorfor ikke bare stå for det du skriver? Og hvorfor holder du på i det uendelige med denne kverningen?

Skrevet

Kan dere ikke ta denne kvasidiskusjonen på mail? Det tror jeg absolutt hadde vært det beste.

Hvorfor klarer du ikke å la være å svare henne, og velger å svare disse mellom-linjene-beskjedene dine?

Gjest germinate
Skrevet

Kan dere ikke ta denne kvasidiskusjonen på mail? Det tror jeg absolutt hadde vært det beste.

Hvorfor klarer du ikke å la være å svare henne, og velger å svare disse mellom-linjene-beskjedene dine?

Det er ikke nødvendig. Han har som du ser svart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...