Gå til innhold

Legning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente midt i 20 årene som i vår kom ut som lesbisk. Jeg var i et mangeårig forhold med en flott mann og måtte avslutte dette. Familie og venner ble informert og hele denne prosessen gikk fint og veldig raskt. Jeg anser meg selv for å være sterk både psykisk og sosialt og er midt i medisin studiet. Problemet nå når det har gått noen mnd er at jeg føler at jeg føler meg så ukonsentrert/ufokusert. Selv om jeg skjønner at det ikke er slik, så føles det som om livet mitt slik jeg kjente det bare har forsvunnet og blitt erstattet av et et annet hvor alt er usikkert og jeg ikke finner min plass. Jeg føler at det er vanskelig å samle motivasjon til studiet(noe som ikke har vært problematisk tidligere), men fornuften sier at dette ikke er grunn nok til å ta et år fri heller. Er vanligvis ei glad og fornøyd jente, men nå er tårene aldri langt unna og jeg opplever en følelse av hjelpesløshet,frustrasjon og rastløshet. Forstår at jeg trenger tid til å venne meg til dette, men skulle gjerne hatt noen råd for hvordan jeg kan tenke for å systematisere tankene mine og ikke føle meg så i villrede.

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...