Gå til innhold

Nhd og andre - Noen meninger?

Anbefalte innlegg

Gjest Værsåsnilloghjelpmeg
Skrevet

Hei!

Jeg hadde i dag samtale med psykiater som tok bort siste rest av antipsykotika og vallergan som jeg fikk sove på.

Skal snart begynne på skolen så gruer meg litt med tanke på søvnen og at jeg ble mer voldelig etter dem trappet ned fra 30 mg zyprexa, 1 ml trilafon, 100 mg truxal.

Jeg pratet også med advokaten i går som sa at jeg, advokaten, leder på institusjon og kommunen skulle ha et møte 15 august for å diskutere lovverket og veien videre.

Jeg skal da ytre et ønske om å flytte.

Dem har behandlet meg så dårlig at jeg har både fått psykiske og fysiske men av dette.

Advokaten har undersøkt saken nærmere og har funnet ut at sykehuset ikke har hjemmel for å bruke tvang.

Kan jeg søke erstatning pga skadene og i såfall hvordan gjør jeg det?

Bør jeg stå på medisiner for søvn og psykotiske symptomer?

Skal til fastlegen 22 august for å diskutere hva man skal gjøre med lekkasjen og tisseproblemene.

Har nå brukt bleier hver dag i flere uker og har nå også begynt å få uhell om natten.

De siste dagene har det vært ubehagelig å tisse.

Jeg må presse akuratt som jeg skulle bæsje for å få urinen ut. Og når jeg er ferdig skjenner jeg fortsatt mye urin i blæra.

Så går det noen minutter så er den stappfull igjen.

Har teset meg med urinstix som var negativ.

Kan legge til at jeg hadde en blødning i skjeden i ca midten av syklusen, det varte i flere dager.

Går på p-piller.

Hva kan gjøres for å unngå bleier ved skolestart.

Jeg vil jo ikke tisse i buksa.

Hva slags undersøkelser kan være aktuelle og hva slags behandling finnes?

Jeg har lekket siden jeg var liten, men aldri så ille som nå.

Nå har jeg flere store uhell om dagen/natten.

Jeg har prøvd knipeøvelser uten hell.

Jeg har prøvd å gå ofte på toalettet til ingen nytte.

Kan det være en løsning og urostomiopererest?

Håper på svar:)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du får psykosesymptomer uten ap bør du ta det, ellers klarer du ikke å gå på skolen.

Bra du har advokat :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...