Gå til innhold

Redd for aa fly

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei jeg er i utlandet naa, aa skal fly tilbake til norge i morgen, er det greit om jeg tar en eller en halv imovane, skal fly i 3 timer og 30 min

Videoannonse
Annonse
Gjest Labolina
Skrevet

Forutsatt at du ikke blir for sløv til å orientere deg, er det ikke farlig.

Jeg tar Vival om jeg skal ut å fly. Kanskje noe å vurdere til seinere, iom at Imovane er en sovemedisin.

Gjest hilsen fra meg
Skrevet

Tror ikke det har noe for seg å ta Imovane mot flyskrekk.. Det fungerer ikke slik beroligende. Det er jo et sovemedisin og når man våker på det virker det ofte "oppgirende" istedenfor nedsløvende..

Jeg har fått valium mot flyskrekk en gang, det virket utmerket.

Skrevet

Forutsatt at du ikke blir for sløv til å orientere deg, er det ikke farlig.

Jeg tar Vival om jeg skal ut å fly. Kanskje noe å vurdere til seinere, iom at Imovane er en sovemedisin.

Takk for svar, jeg er i utlandet naa, jeg har bare imovane naa, jeg vil egentlig bare sove gjennom hele turen derfor jeg lurte.

Gjest hilsen fra meg
Skrevet

Takk for svar, jeg er i utlandet naa, jeg har bare imovane naa, jeg vil egentlig bare sove gjennom hele turen derfor jeg lurte.

Det går bra vet du. Å fly er noe av det tryggeste man kan gjøre.. Hva med å ta litt Imovane i kveld så du får sove godt og er uthvilt til i morgen?

Vet hvordan det er å være redd men har selv fått erfare at det går bra :-)

God tur!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...