Gjest Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Hei jeg er i utlandet naa, aa skal fly tilbake til norge i morgen, er det greit om jeg tar en eller en halv imovane, skal fly i 3 timer og 30 min 0 Siter
Gjest Labolina Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Forutsatt at du ikke blir for sløv til å orientere deg, er det ikke farlig. Jeg tar Vival om jeg skal ut å fly. Kanskje noe å vurdere til seinere, iom at Imovane er en sovemedisin. 0 Siter
Gjest hilsen fra meg Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Tror ikke det har noe for seg å ta Imovane mot flyskrekk.. Det fungerer ikke slik beroligende. Det er jo et sovemedisin og når man våker på det virker det ofte "oppgirende" istedenfor nedsløvende.. Jeg har fått valium mot flyskrekk en gang, det virket utmerket. 0 Siter
Gjest Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Forutsatt at du ikke blir for sløv til å orientere deg, er det ikke farlig. Jeg tar Vival om jeg skal ut å fly. Kanskje noe å vurdere til seinere, iom at Imovane er en sovemedisin. Takk for svar, jeg er i utlandet naa, jeg har bare imovane naa, jeg vil egentlig bare sove gjennom hele turen derfor jeg lurte. 0 Siter
Gjest hilsen fra meg Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Takk for svar, jeg er i utlandet naa, jeg har bare imovane naa, jeg vil egentlig bare sove gjennom hele turen derfor jeg lurte. Det går bra vet du. Å fly er noe av det tryggeste man kan gjøre.. Hva med å ta litt Imovane i kveld så du får sove godt og er uthvilt til i morgen? Vet hvordan det er å være redd men har selv fått erfare at det går bra :-) God tur! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.