Gjest BeenthereB4 Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Jeg er veldig for å ta ansvar selv. Det gjør jeg selv hver dag på alle mulig måter, men likevel har jeg flashbacks og våkner med mareritt der jeg ikke klarer å røre på meg. Blant annet. Og jeg er ikke sur på DEG. Jeg har bare en ekstra kvass tone i dag fordi jeg lider av ekstrem pms! fine greier. du får gå å pleie pms din da vet du. hjelpes 0 Siter
Gjest t&rc Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 fine greier. du får gå å pleie pms din da vet du. hjelpes Ja jøss. Det skal jeg gjøre vettu. 0 Siter
Gjest t&rc Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 fine greier. du får gå å pleie pms din da vet du. hjelpes Men bare en ting: jeg er ikke mer enig med deg om jeg ikke hadde hatt pms, altså. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 8. august 2012 Skrevet 8. august 2012 Du må først og fremst plassere all skyld over på han som gjorde dette mot deg. Først da tror jeg det er mulig å gå videre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.