Gå til innhold

Er jeg dumsnill?

Anbefalte innlegg

Gjest bør_jeg_elske
Skrevet

Kjæresten min har klart å rote med en annen dame i fylla i kveld. Han la kortene veldig klart ganske så tidlig

Sånn han var veldig full og hun var veldig søt og flørtede også endte de med å kline sammen.

Burde jeg bare hate han helt og be han reise og ryke.? Det er faktisk en veldig troverdig historie med alkohol og flørtings også bare skjedde det.

Han sa det til meg selv . Huff jeg ble så full og rotet med ei jente. Jeg tror ikke det har skjedd noe mer. Men uansett så forandrer det ikke det vi har sammen som er mer enn ONS eller andre ting. Burde jeg klikka fordi han klinte med en annen jente?

Videoannonse
Annonse
Onsdag1365380628
Skrevet

Det bør ihvertfall ringe en bjelle et sted, for har det skjedd en gang, kan det like gjerne skje en gang til. Men om du klarer å legge dette bak deg og gi han en ny sjanse , så gjør gjerne det. Det er helt opp til deg.

Skrevet

Jeg hadde blitt både sint og såret og lei meg, men om jeg hadde kastet ham på dør på grunn av _en_ slik episode vet jeg ikke.

Men jeg hadde krevd at han ikke skulle drikke noe særlig for all fremtid, det er helt sikkert. For om man er så full at man kliner med andre (og skylder på fylla!) da er man alt for full etter min mening. Og hvem vet da hva han er i stand til å gjøre senere - og skylde på fylla? Han skulle fått vist grundig at han var lei seg og at han var villig til å rette opp det han har gjort.

Skrevet

Jeg hadde blitt både sint og såret og lei meg, men om jeg hadde kastet ham på dør på grunn av _en_ slik episode vet jeg ikke.

Men jeg hadde krevd at han ikke skulle drikke noe særlig for all fremtid, det er helt sikkert. For om man er så full at man kliner med andre (og skylder på fylla!) da er man alt for full etter min mening. Og hvem vet da hva han er i stand til å gjøre senere - og skylde på fylla? Han skulle fått vist grundig at han var lei seg og at han var villig til å rette opp det han har gjort.

Tror jeg ville reagert akkurat som deg....

Gjest Duen Pollyana
Skrevet

'' Burde jeg klikka fordi han klinte med en annen jente?''

Ikke så lenge dette bare har skjedd én gang. Det må være lov å begå en feil.

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det slutt, han sa ifra, og det er hederlig. Ekte utro folk, bedrar og nekter for det.

Gjest Ladytron
Skrevet

Tror selv jeg hadde hatt litt vansker med å legge det bak meg, men det at han sa det til deg synes jeg er en formildende omstendighet... Det er stort av deg hvis du klarer å tilgi (håper han er en person som er verdt det).

Tulipanblomst
Skrevet

Du bør være glad du har en sånn ærlig kjæreste. Man kan gjøre dumme ting i fylla, så han burde ikke drikke seg full mer. Du må ikke dumpe han, det er ikke mange menn som ville ha sagt at det skjedde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...