Gjest sommervann Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Ja/nei svar ønskes. Mitt svar er ja. 0 Siter
WaTfM? Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Nei. Hei Nils. Hva er narkotika og hva er ikke? Det er staten som definerer dette. Gir det da egentlig noen mening å snakke om narkotika generelt sett? Alkohol hadde vært narkotika det, hadde det ikke vært praktisk umulig å "narkotikisere" det... 0 Siter
WaTfM? Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Nei, har heller aldri prøvd stoffer som kategoriseres som narkotika heller... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Hei Nils. Hva er narkotika og hva er ikke? Det er staten som definerer dette. Gir det da egentlig noen mening å snakke om narkotika generelt sett? Alkohol hadde vært narkotika det, hadde det ikke vært praktisk umulig å "narkotikisere" det... I Norge er det som står på denne lista narkotika: https://www.politi.no/rad_fra_politiet/narkotika/misbruker/Tema_88.xhtml 0 Siter
Angustia Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Ja. Cocablad-te (mate de coca) mot høydesyke, i lykkelig uvitenhet om at det sto på FNs liste over forbudte narkotiske stoffer. Jaja :-/ 0 Siter
Gjest svarttrost Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Hvordan definerer du brukt? nei 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 8. august 2012 Skrevet 8. august 2012 Lurer også på hva som menes med "brukt". Jeg har prøvd amfetamin en stund. Ikke misbrukt det, men kan heller ikke si at jeg har brukt det, siden det ikke ga noen effekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.