Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff... jeg kjeder meg sånn... jeg føler meg frisk nå, men kjeder meg ekstremt.

Har jo ingenting å gjøre. Sånn er det, vel, å ha vært syk lenge og så bli frisk igjen... eller hva?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• WaTfM?

12

• Angustia

5

• frosken

2

• Bella Dotte

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det må da være himmelsk :-)

Syns det er ganske så kjipt jeg da.

Skrevet

''Sånn er det, vel, å ha vært syk lenge og så bli frisk igjen... eller hva?''

Jeg tror voksne friske mennesker normalt klarer å aktivisere seg selv.

Skrevet

''Sånn er det, vel, å ha vært syk lenge og så bli frisk igjen... eller hva?''

Jeg tror voksne friske mennesker normalt klarer å aktivisere seg selv.

Sier du det... hm...

Skrevet

Syns det er ganske så kjipt jeg da.

Huff! Å være syk er vel ingenting å trakte etter?

Det er jo mildt sakt helt for jævlig! Nei, vær glad du, nå kan du gjøre hva du vil :-)

Nå kan du være glad, det kan man ikke når man er syk. Ingen ønsker å være syk.

Skrevet

Huff! Å være syk er vel ingenting å trakte etter?

Det er jo mildt sakt helt for jævlig! Nei, vær glad du, nå kan du gjøre hva du vil :-)

Nå kan du være glad, det kan man ikke når man er syk. Ingen ønsker å være syk.

Jeg er ikke glad - er det ikke du som sier du skjønner deg på at folk vil "tilbake til psykosen"?

Skrevet

Jeg er ikke glad - er det ikke du som sier du skjønner deg på at folk vil "tilbake til psykosen"?

Det er fordi medisiner gjør folk "lammet", kaller ikke det å være frisk :(

Friske folk ler og har det bra :-)

Friske folk finner på ting å gjøre som gir mening, de aktiviserer seg selv. Folk på AP blir inaktive og late, ingen god tilværelse :-(

Skrevet

Det er fordi medisiner gjør folk "lammet", kaller ikke det å være frisk :(

Friske folk ler og har det bra :-)

Friske folk finner på ting å gjøre som gir mening, de aktiviserer seg selv. Folk på AP blir inaktive og late, ingen god tilværelse :-(

Kjenner meg igjen i det siste der. Eller det går jo opp og ned, da. Men som regel er det det siste der. Da er jeg kanskje ikke frisk, da, bare AP-dopet...

Skrevet

Kjenner meg igjen i det siste der. Eller det går jo opp og ned, da. Men som regel er det det siste der. Da er jeg kanskje ikke frisk, da, bare AP-dopet...

Da er vi to!!!

Men hva er alternativet?

Forferdelig frustrerende :(

Skrevet

Da er vi to!!!

Men hva er alternativet?

Forferdelig frustrerende :(

Hmmm... nei jeg tror det i mitt tilfelle kommer mer av livssituasjon jeg... ikke selve medisinen... jeg har ikke noe nettverk, fordi jeg har isolert meg i mange år... trukket meg unna...

Da blir man apatisk. Det er vel få som sitter og koser seg med hobbyene sine, om de ikke har noen å dele de med.

Skrevet

Hmmm... nei jeg tror det i mitt tilfelle kommer mer av livssituasjon jeg... ikke selve medisinen... jeg har ikke noe nettverk, fordi jeg har isolert meg i mange år... trukket meg unna...

Da blir man apatisk. Det er vel få som sitter og koser seg med hobbyene sine, om de ikke har noen å dele de med.

Ok, er jo frustrerende det og. Har du ingen å prate med?

Har levd ganske isolert jeg og, men så har jeg familie og en god veninne. Er vel heldig :)

Men har lyst å kutte ut alle medisiner, men det går ikke for jeg blir syk med en gang. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Skrevet

Vil det kunne hjelpe deg å strukturere dagen din bedre, og sette av tid hver dag på bestemte tidspunkt til faste aktiviteter (som turgåing, lese skjønnlitteratur, sosiale aktiviteter mm)?

Skrevet

''Kjedelig å være frisk

Sånn er det, vel, å ha vært syk lenge og så bli frisk igjen... eller hva?''

Jeg syns det er en smule respektløst overfor fysisk og psykisk syke å uttale at det er kjedelig å være frisk...

Forøvrig er det leit at du kjeder deg, men du har fått en rekke gode råd ang dette. Lykke til :)

Skrevet

Vil det kunne hjelpe deg å strukturere dagen din bedre, og sette av tid hver dag på bestemte tidspunkt til faste aktiviteter (som turgåing, lese skjønnlitteratur, sosiale aktiviteter mm)?

Jeg vet ikke helt hva det kommer av jeg, men jeg får bare ikke til det der... masse jeg burde gjort, oppvask, husrenhold, men nei...

Bare fordøm meg den som vil.

Skrevet

''Kjedelig å være frisk

Sånn er det, vel, å ha vært syk lenge og så bli frisk igjen... eller hva?''

Jeg syns det er en smule respektløst overfor fysisk og psykisk syke å uttale at det er kjedelig å være frisk...

Forøvrig er det leit at du kjeder deg, men du har fått en rekke gode råd ang dette. Lykke til :)

Skjønner ikke hva som er respektløst med det.

Gjest villevi
Skrevet

Jeg tror du er i behov av et miljøbytte. Kjøp deg en flybillett!

Skrevet

Skjønner ikke hva som er respektløst med det.

Det er svært mange syke som ville vært i dine sko og kjent på at de følte seg friske...

Skrevet

Det er svært mange syke som ville vært i dine sko og kjent på at de følte seg friske...

Helt sikkert...

Skrevet

Føler meg ikke så frisk nå lenger da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...