Gå til innhold

AP og friskhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Definerer du folk som tar AP som friske?

En blir jo ofte dorsk og spiser mye, er det å være frisk?

Føler meg ikke frisk når jeg har denne latskapen, gjør ting men det er et ork. Finnes det et AP som man ikke blir slik av?

Videoannonse
Annonse
Gjest bølger
Skrevet

Man blir slik av alle.

Blir du slik av seroquel også? Jeg håpet på å få prøve den, men må ikke bli trettere på dagtid enn det jeg er. Hadde håpet at den ga bedre søvn og dermed ville jeg være mere opplagt på dagen.

Skrevet

Blir du slik av seroquel også? Jeg håpet på å få prøve den, men må ikke bli trettere på dagtid enn det jeg er. Hadde håpet at den ga bedre søvn og dermed ville jeg være mere opplagt på dagen.

MÅ ta seroquel nå ellers sover jeg ikke, når jeg bare tok seroquel så var jeg dårlig. Men tok visst for lite, på det meste 300 mg. Spiste ikke så voldsomt før jeg hadde tatt solian en stund, var ikke dorsk i begynnelsen men ble det etterhvert. Lurer på om risperdal er bedre, eller zeldox. Ser at jeg har en eske zeldox men kan ikke huske hvordan den var. Ble ikke trøtt på dagen av seroquel tror jeg. Tok det jo om kvelden, men nå sover jeg lenge. Det beste er å klare seg uten, men må man så må man.

Gjest bølger
Skrevet

MÅ ta seroquel nå ellers sover jeg ikke, når jeg bare tok seroquel så var jeg dårlig. Men tok visst for lite, på det meste 300 mg. Spiste ikke så voldsomt før jeg hadde tatt solian en stund, var ikke dorsk i begynnelsen men ble det etterhvert. Lurer på om risperdal er bedre, eller zeldox. Ser at jeg har en eske zeldox men kan ikke huske hvordan den var. Ble ikke trøtt på dagen av seroquel tror jeg. Tok det jo om kvelden, men nå sover jeg lenge. Det beste er å klare seg uten, men må man så må man.

Det var godt at ikke seroquel gav tretthet på dagen. Da kan jeg kanskje håpe på at det hjelper.

Skrevet

Det var godt at ikke seroquel gav tretthet på dagen. Da kan jeg kanskje håpe på at det hjelper.

Ja, du får prøve deg frem :)

Gjest bølger
Skrevet

Ja, du får prøve deg frem :)

Venter bare på at psykiateren skal godkjenne at jeg får begynne på de.

Gjest svarttrost
Skrevet

Det kommer an på hvem som bedømmer det. Min foreldre ser på meg som frisk nå siden de vet hvordan jeg kan bli i psykosene. De er vel lettet og tror at jeg kan greie å skaffe met noe å gjøre. Det kan også kanskje hende hvis jeg våger å ta sats, men det gjør jeg ikke. Jeg mistenker at det er AP som gjør at jeg ikke greier å ta initiativ. Noe jeg var flink til før.

Skrevet

Venter bare på at psykiateren skal godkjenne at jeg får begynne på de.

Det får du helt sikkert :)

Skrevet

Det kommer an på hvem som bedømmer det. Min foreldre ser på meg som frisk nå siden de vet hvordan jeg kan bli i psykosene. De er vel lettet og tror at jeg kan greie å skaffe met noe å gjøre. Det kan også kanskje hende hvis jeg våger å ta sats, men det gjør jeg ikke. Jeg mistenker at det er AP som gjør at jeg ikke greier å ta initiativ. Noe jeg var flink til før.

Synd en må velge mellom to onder :(

Blir kanskje sett på som frisk jeg og nå, hm det har jeg ikke tenkt så mye på. Og folk må jo merke at jeg ikke vil heale i øst og vest, at mitt tankeinnhold er annerledes. Ikke så opptatt av ånder og okkulte ting. Men redselen kommer når jeg kutter solian, da er romvesenene på plass. Eneste måten å holde dem unna på er ap, og det irriterer meg grenseløst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...