Gå til innhold

konstant uro i kroppen

Anbefalte innlegg

Gjest mehehe
Skrevet

Jeg sliter sånn med uro i kroppen. jeg klarer aldri å slappe av og det er alltid noe som plager meg uten å vite hva. jeg har tidligere gått til traumebehandling, men føler det ikke har noe med det å gjøre. det siste året har jeg opplevd å miste to nære og i tillegg var jeg nær å miste en venninne i armene mine. det gikk heldigvis bra, men jeg klarer ikke å slå meg til ro. jeg er overbevist om at det er noe jeg har glemt. viktige avtaler eller å betale en regning, og jeg klarer ikke å få kontroll over det. hva kan jeg gjøre seg? jeg har som sagt gått til behandling tidligere, men jeg klarer ikke å åpne meg for mennesker. Jeg har også fått en god dose med vallergan hver kveld, noe som fungerer utrolig bra, sover bra om natten nå, men før jeg begynte sov jeg ikke mer enn 1-2 timer om natten. så jeg vet selv at noe er galt med meg, vet bare ikke hva,

Fortsetter under...

jasåsånnerdet
Skrevet

Det høres ut som det er en angstlidelse du har. Kjenner meg igjen i mye av beskrivelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...