Gå til innhold

Konferansen er i boks!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått litt av en gladnyhet i innboksen! Jeg og M skal delta på en konferanse i september. Vi skal fly langt, til et sted i Norge som jeg ikke har vært før, min psykolog som jeg setter svært høyt er en av foredragsholderne, og arrangøren dekker konferanseavgiften, middag og 1 overnatting!

Jeg hadde akkurat kommet meg sånn noenlunde etter sjokkopplevelsen hos frisøren, og så sjekket jeg mailen min og fant dette! OMG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Skal jeg også ?

I så fall blir jeg glad, både fordi jeg får dra og fordi jeg får dra med deg, du morer meg mer enn du aner.

Forresten reiser jeg snart :) Jeg skal se etter puten til deg.

Jeg vasker nå, alle sover, takk for det pene du sa til meg om meg, det tenkte jeg på i kveld, det var snilt sagt og jeg vet du mener det. :)

Skrevet

Hei!

jeg tenkte på det nå at kanskje skal jeg spørre min psykiater om hun ikke kan bli med.

Dette emnet er hun interessert i, da hun driver og holder foredrag om både autisme og psykisk utviklingshemning og psykiske lidelser/psykose hos utviklngsforstyrrede, min psykiater er et slikt menneske som tenker mye på andre og ikke bare ser sin egen navle, det lærer jeg meget mye av.

Skrevet

Hei!

Nå drar jeg om 3 timer :)

Jeg syns vi var så flinke i dag at neste gang du skal klippe deg, kan du ikke klippe deg hos min frisør, så kan jeg sitte der og snakke :)

Jeg snakket ikke så mye i dag for jeg hadde jo litt å tenke/føle/forholde meg til, med alt som skjedde i mitt hår, men hvis du sitter og frisert neste gang, så kan jeg ta meg av snakkingen, det vil jeg like :)

Og neste gang der... så er det min tur også bytter vi på :)

Skrevet

Hei!

Skal jeg også ?

I så fall blir jeg glad, både fordi jeg får dra og fordi jeg får dra med deg, du morer meg mer enn du aner.

Forresten reiser jeg snart :) Jeg skal se etter puten til deg.

Jeg vasker nå, alle sover, takk for det pene du sa til meg om meg, det tenkte jeg på i kveld, det var snilt sagt og jeg vet du mener det. :)

Javisst, du og jeg...! (Men nå har vi snakket på mail også så da vet du det.)

Jeg husker ikke alt jeg sa i dag, men jeg mente det. Så fint at du likte det, ihvertfall :-)

God tur til hele familien!

Skrevet

Hei!

Nå drar jeg om 3 timer :)

Jeg syns vi var så flinke i dag at neste gang du skal klippe deg, kan du ikke klippe deg hos min frisør, så kan jeg sitte der og snakke :)

Jeg snakket ikke så mye i dag for jeg hadde jo litt å tenke/føle/forholde meg til, med alt som skjedde i mitt hår, men hvis du sitter og frisert neste gang, så kan jeg ta meg av snakkingen, det vil jeg like :)

Og neste gang der... så er det min tur også bytter vi på :)

"alt som skjedde i mitt hår" :)))

Jeg må bare smile og le av de herlige kommentarene dine :))

Skrevet

Hehe, herlig da :)))

Dere to er et skikkelig radarpar! Hadde jeg bodd i nærheten av dere, så hadde jeg faktisk hatt veldig lyst å bli venninna deres. Dere høres bare så fine ut :)

Skrevet

Jammen hun så jo en lang stund ut som en sånn på hodet: http://office247.no/WJI-nettBilder/stor/400020.jpg - i tillegg til skylappene, av aluminiumsfolie! Og så fikk hun et grønt plastskaut. Og behandling med rettetang. Det var i det hele tatt ikke måte på!

Skrevet

Jeg synes også hennes bruk av språket er forfriskende :-)

Skrevet

Jeg synes også hennes bruk av språket er forfriskende :-)

Ja, det er så deilig når folk skriver slik at man blir sittende og smile og le ved PC'n :))

Skrevet

Javisst, du og jeg...! (Men nå har vi snakket på mail også så da vet du det.)

Jeg husker ikke alt jeg sa i dag, men jeg mente det. Så fint at du likte det, ihvertfall :-)

God tur til hele familien!

Hei!

Du sa at eg tenker bare på andre enn meg selv osv...

Det var hyggelig sagt, for jeg forsøker tenke på andre mennesker også leser jeg om asperger menn også blir jeg redd jeg skal skade andre mennesker, kanskje spesielt mine barn med at jeg ikke gjør alt for dem.

Det gode ved det er at jeg strever mye med å se/tenke meg frem til andre behov, men frykten for å ikke være flink nok (fordi jeg har asperger syndrom) gjør at jeg følte det hyggelig å få denne tilbakemeldingen av deg.

Jeg vil være flink, men jeg vet jo ikke om jeg er det osv... bare når min psykiater sier om noe konkret hun syns jeg var flink på. Men nå husket jeg jo på det siste hun sa om at jeg var et overskuddsmenneske av de sjeldne, det overrasket meg, men så ble jeg usikker på hva hun mente med det osv...

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...