Gjest også en mamma til jente Skrevet 7. august 2012 Skrevet 7. august 2012 Tenker da på forsvinningssaken i Oslo der ei 16 år gammel jente er savnet.. Jeg synes det er så grusomt at jeg nesten ikke klarer å tenke på noe annet.. Har vonde mareritt og blir ekstra urolig om jeg ikke får kontinuerlig nyhetsoppdatering på internett.. Har bipolar lidelse og post traumatisk stress syndrom etter overgrep og omsorssvikt.. Har ei datter selv... 0 Siter
XbellaX Skrevet 7. august 2012 Skrevet 7. august 2012 Den saken er så grusom og fryktelig at det ville vært rart om en ikke ble beveget. Jeg synes likevel du skal forsøke å skjerme deg litt fra media, skaff deg litt pauser. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 7. august 2012 Skrevet 7. august 2012 Hei! ja det er grusomt! Jeg lurte på om jeg skulle hjelpe til, men så så jeg hvor mange mennesker som møtte opp. Det er ikke langt fra meg, så det kunne jo skjedd hvem som helst. Det opprører meg også, så ung, det er urettferdig, håper de finner ut av noe snart! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.