Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjeder meg, og jeg er ensom. Men jeg får ikke til å gjøre noe med det.

Føler at jeg kaster bort livet...

Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg, når ingenting nytter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg psykisk utviklingshemmet.

Jeg er jo som et hjelpesløst barn!

Gjest poncho
Skrevet

Det eneste som nytter mot dette er faktisk å gjøre noe. Å skrive på dol og få råd, som du kanskje ikke følger likevel, gjør ingen nytte. Så: Opp og ut :-)

Gjest svarttrost
Skrevet

Føler meg psykisk utviklingshemmet.

Jeg er jo som et hjelpesløst barn!

Omtrent alle her inne blir vel om noen generasjoner sett på som psykiskutviklingshemmede, siden mennesket bare blir mer og mer intelligente :-D. Snart er vi alle romfarere og greier å kjøre hele veien til månen selv.

Jeg må innrømme at jeg føler jeg ligger litt etter selv mange ganger. Mattekunnskapene er dårlige og engelskkunnskapene like så. Så du er ikke alene omå føle det slik. Men noen må jo enda ta de enkle jobbene i samfunnet da. Vi trengs vi og!! :-D

Skrevet

Hva med å bestille årskort på et treningssenter og være med på tilbudene de har der, sånn som Zumba, Body Pump etc etc. Da blir man lett kjent med folk, man kommer seg ut litt, og trening er fantastisk både for psyken og for kroppen ellers :)

Skrevet

Hva med å bestille årskort på et treningssenter og være med på tilbudene de har der, sånn som Zumba, Body Pump etc etc. Da blir man lett kjent med folk, man kommer seg ut litt, og trening er fantastisk både for psyken og for kroppen ellers :)

Jeg skal se på hva slags tilbud de har. :-)

Skrevet

Omtrent alle her inne blir vel om noen generasjoner sett på som psykiskutviklingshemmede, siden mennesket bare blir mer og mer intelligente :-D. Snart er vi alle romfarere og greier å kjøre hele veien til månen selv.

Jeg må innrømme at jeg føler jeg ligger litt etter selv mange ganger. Mattekunnskapene er dårlige og engelskkunnskapene like så. Så du er ikke alene omå føle det slik. Men noen må jo enda ta de enkle jobbene i samfunnet da. Vi trengs vi og!! :-D

Sant nok... :-)

Skrevet

Jeg skal se på hva slags tilbud de har. :-)

Bra :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...