Gjest Marianabergen Skrevet 9. august 2012 Skrevet 9. august 2012 Hei, jeg sliter veldig mye med depresjon. Jeg har hatt mange problemer de siste årene. Kan jeg få sykemeldt i 1 år? Er det mulig å flytte til utlandet dette året? Hvor ofte må jeg komme tilbake til Norge? Tusen takk!! 0 Siter
Gjest strenge sykemeldingsregler Skrevet 9. august 2012 Skrevet 9. august 2012 er vel ingen leger som kan sykemelde noen i ett år, veldig strenge regler når det gjelder sykemeldinger mye oppfølging av NAV etter kort tids sykemelding, må inn til møter sammen med NAV og arbeidsgiver +++++ har ikke selv vært sykemeldt og dratt til utlandet, men det er noen tillatelser som må til før en sykemeldt kan dra ut av landet i en sykemeldingsperiode du finner sikkert endel på nettet om dette, google deg frem til svar 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 9. august 2012 Skrevet 9. august 2012 Man kan ikke sykemeldes for ett år. Jeg fikk sykemelding for en måned eller to i slengen. Jeg var på utenlandsreise, men dette var kortere ferieturer på 1 og 2 uker. Man skal klarere med nav før man reiser utenlands når man er sykemeldt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.