Olav Femte Skrevet 9. august 2012 Skrevet 9. august 2012 Er det en sammenheng mellom høyt blodtrykk og angst og uro ?... 0 Siter
Gjest Nemli hemlig Skrevet 9. august 2012 Skrevet 9. august 2012 blodtrykket stiger iallefall når man har panikanfall, eller hvis man er bekymret når man tar det hos legen. En lur ting kan være å måle med eget aparat hjemme, og bli vant til å ta det. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 9. august 2012 Forfatter Skrevet 9. august 2012 blodtrykket stiger iallefall når man har panikanfall, eller hvis man er bekymret når man tar det hos legen. En lur ting kan være å måle med eget aparat hjemme, og bli vant til å ta det. Å, det kjøper man på apoteket ? 0 Siter
Gjest Nemli hemlig Skrevet 9. august 2012 Skrevet 9. august 2012 Å, det kjøper man på apoteket ? ellos feks har det. Noen elektrobutikker og, men mitt lokale apotek har det ikke. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 9. august 2012 Forfatter Skrevet 9. august 2012 ellos feks har det. Noen elektrobutikker og, men mitt lokale apotek har det ikke. Skal kjøpe det, da jeg har hatt en tildens til høyt blodtrykk.(hos fastlegen)..takk for svar.. 0 Siter
Gjest Labolina Skrevet 9. august 2012 Skrevet 9. august 2012 Skal kjøpe det, da jeg har hatt en tildens til høyt blodtrykk.(hos fastlegen)..takk for svar.. Apotek 1 selger blodtrykksapparater :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.